Новини

LIDL И Хайди Клум със световна премиера в Ню Йорк

By  | 

От 18 септември колекцията под линията „Esmara by Heidi Klum“ ще бъде в продажба в търговската мрежа на Лидл България

Хайди Клум и Lidl обединяват усилията си в първа съвместна колекция под мотото „Heidi & The City“. Световната премиера на колекцията ще бъде на 7 септември 2017 г. в рамките на Седмицата на модата в Ню Йорк. За Lidl представянето на линията ще бъде дебют на модно събитие от този ранг. От 18 септември колекцията ще може да се намери в цялата търговска мрежа на Lidl в 85-те магазина в страната. Освен облекло тя обхваща аксесоари и обувки. В световен план линията ще се предлага във всички 28 страни в общо над 10 000 филиала на Lidl.

В Ню Йорк Хайди Клум и Lidl ще разкрият тайната на стартиралата в началото на август в 28 държави кампания под името #LETSWOW и ще покажат своята първа съвместна колекция. Точно със старта на Седмицата на модата в Ню Йорк за първи път ще бъдат показани облеклата и аксесоарите от модната линия.

„Партньорството ни с успешен дизайнер като Хайди Клум е важна крачка в развитието и надграждането на текстилния ни асортимент, изцяло в унисон с модните тенденции. Вярваме, че колекцията и самата Хайди Клум ще бъдат вдъхновение за много дами“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Ню Йорк е градът, който буквално налага модните тенденции. Ето защо не случайно той е избран за световната премиера на линията „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. Модната икона Хайди Клум черпи вдъхновение именно от любимия си град.

Резултатът е налице. Изпълнена с енергия като Ню Йорк и многолика като самата Хайди Клум, колекцията включва облекла, подходящи за ежедневието в градска среда, при които ефектът на изненада е гарантиран: нежни блузи, ефектни якета, тесни джинси, елегантни гащеризони, синьо, сребристо, бежово, кафяво и леопардови принтове. Всеки елемент от колекцията се отличава с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.

„Целта ми бе да създам модна колекция с облекла, които могат лесно да се комбинират, модна линия, която кара всяка жена да изглежда чудесно и да впечатлява – и всичко това на достъпни цени“, споделя Хайди Клум.

За повече информация:

www.Lidl.bg/fashionweek
Instagram: @lidlbulgaria
Facebook: @Lidl Bulgaria

Тя е журналист и филолог. Редактор е на неделното сутрешно токшоу "Дами Канят" и модното предаване "Закачалки".

Leave a Reply