Forever 21 е поредната достъпна марка, която се бори с все по-слабите си продажби, онлайн конкурентите и промените в потребителските навици.
Основан през 1984 в САЩ, Forever 21 умело си проправя път към сърцата на множество любители на бързата мода и ниските цени. Със своите над 800 магазина, брандът е достигнал до най-различни точки на света, като преди няколко години завладя и българския пазар.
Instagram will load in the frontend.
Международното присъствие, обаче, оказва негативно влияние върху цялостната работа на компанията и от Forever 21 обявиха, че се сбогуват с близо 350 от своите магазини по цял свят, след подаването на иск за банкрут.
Instagram will load in the frontend.
Въпреки всичко модният лейбъл не смята да се оттегли напълно от пазара, а по-скоро да използва този ход като начин да изчисти бизнеса си от магазини, които не носят печалби. С други думи, занапред марката ще заложи на качеството пред количеството.
“Това не означава, че напускаме бизнеса – напротив, подаването на заявление за признаване на фалит е умишлена и решителна стъпка, която ни позволява успешно да напреднем в бъдеще”
За радост на почитателите на бранда, към момента уебсайтът изглежда сравнително незасегнат от новините за фалит.
Instagram will load in the frontend.
Макар да не ни е приятно да чуем за фалита на поредния любим, достъпен бранд, както посочват от CBS, някои млади клиенти губят интерес към бързата мода в името на устойчиви, екологични, зелени марки и дрехи, което е всичко друго, но не и лоша новина.
Снимки: Instagram