За втори път в 45 годишната им история, Zara смениха своето лого. Противно на очакваното, обаче, обществото не прие тази промяна на драго сърце.
Главната разлика между сегашния и предходния дизайн е разстоянието между отделните букви, които вече се застъпват. Също така са прибавени и извивки в краищата на Z и R.
Instagram will load in the frontend.
За новия облик на бранда отговаряха Baron & Baron, агенция работила за едни от най-известните модни къщи по света. За тяхно съжаление, обаче, работата им за Zara не спечели одобрението на много от хората.
Едни твърдят, че през последните години логата започват да стават все по-еднакви, погубвайки идентичността на отделните брандове. Други са против застъпването на буквите.
Някои дори изразиха своето неодобрение към промяната чрез шеговити постове в социалните медии.
Instagram will load in the frontend.
Instagram will load in the frontend.
Снимки: Instagram