След ударната доза критика, Kim Kardashian преименува своята марка бельо
Новото име е по идея на фен, споделена в социалните медии

Instagram will load in the frontend.

В центъра на медийното внимание за пореден път е една от най-скандалните жени в днешно време, а именно Kim Kardashian. След като тя предизвика ураган от критика и негативизъм кръщавайки своя най-нов лейбъл “Kimono”, на Insta кралицата й се наложи да преосмисли решението си.

Това тя направи с помощта на нейните многобройни почитатели, които заринаха социалните медии с най-различни предложения за ново име на линията оформящо бельо. Благодарение на Twitter потребителя @yeekylizzle, “Kimono” успешно бе преименуван на “SKIMS”.

Instagram will load in the frontend.

„Моите фенове са най-голямото вдъхновение за мен. Винаги вземам под внимание мнението им и съм им благодарна, че споделят идеите си за ново име на марката ми“

– Kim Kardashian

Instagram will load in the frontend.

Снимки: Instagram

Свързани Публикации