Джесика Алба разкри своите анти-ейдж тайни, които всеки може да прилага у дома

В ерата на работата от вкъщи, когато всеки прекарва повече време на закрито, домашните процедури станаха необходимост дори за известните личности

 

 

18 март 2021 г., СофияВисококачествените козметични продукти и смарт устройства за грижа за кожата са тайната зад безупречния външен вид на Джесика Алба. Популярната американска актриса и бизнесдама разкри сама триковете си за красота у дома преди няколко дни в Instagram. За постигане на идеално чиста, хидратирана и сияйна кожа, Джесика демонстрира, че използва най-новото почистващо и анти-ейдж устройство на FOREO – LUNA 3, заедно с почистваща пяна от собствената си марка Honest Beauty.

„Създадохме тази пяна за измиване на лице, така че всички типове кожа (дори чувствителни) да могат да бъдат почистване сутрин и вечер без да се получава изсушаване и дразнене на кожата… Използвам я с четката за лице LUNA 3 на FOREO за истинско дълбоко почистване, тъй като тя помага за премахване на мръсотия, себум, омазняване и остатъци от грим. Чувството е просто УДИВИТЕЛНО!“, сподели Джесика в Instagram, демонстрирайки нейната #SelfcareSunday рутина у дома.

В ерата на работата от вкъщи, в която живеем от 1 година и всеки прекарва повече време на закрито, процедурите у дома станаха от съществено значение дори за звездите и експертите по грижа за кожата като Джесика Алба, Рита Ора и Тата Харпър, които наскоро споделиха своите домашни трикове за красота с феновете си. Общото между тях е, че използват само професионална, чиста и натурална козметика и LUNA 3. Всички тези продукти са лесни за употреба у дома от всеки, който се стреми към професионални резултати и сияйна кожа по холивудски стандарт. Всъщност, водени от тези принципи, както Джесика Алба, така и Тата Харпър стартираха свои собствени козметични марки преди няколко години – Honest Beauty и Tatar Harper Skincare, които се радват на висока потребителска оценка и са напълно съвместими със смарт устройства за грижа за кожата като тези на FOREO.

Тайните на Джесика Алба за сияйна и здрава кожа

Като актриса и бизнесдама със собствена козметична марка, Джесика Алба знае най-добре значението на грижата за кожата и безупречния външен вид. Актрисата създаде марката Honest Beauty през 2011 г., защото потребителите „не трябва да избират между това, което работи и това, което е добро за тях“, обяснява тя. Днес марката предлага продукти, които идеално се вписват в тенденцията „чиста красота“, както за грижа за кожата, така и за грим. Като майка на три деца, Алба е най-добрата реклама за собствената си марка, демонстрирайки смело лицето си без грим.

Ако искате кожа като нейната и да се вдъхновявате от рутината ѝ за грижа за кожата, не забравяйте да последвате профила ѝ в Instagram и да следвате нейните съвети за красота:

Стъпка 1. Подготовка за грижа за кожата – завържете косата си с любимото си копринено крънчи за коса (например тези на @slipsilkpillowcase). Те са идеални, защото не скубят и не уврежда косата, минимизирайки риска от заплитане.

Стъпка 2. Почистване на лицето с помощта на пяната за лице на @honest_beauty Calm On Foaming Cream Cleanser и на FOREO LUNA 3, която благодарение на мекия си силикон и нежните звукови пулсации премахва себума, замърсяванията, остатъците от грим и оставя кожата напълно почистена и блестяща.

Стъпка 3. Нанесете серума Beauty Sleep Resurfacing Serum на @honest_beauty, който, благодарение на получените от плодове алфа-хидрокси киселини, нежно изглажда кожата и премахва мъртвите кожни клетки. Джесика Алба го използва всяка вечер.

Стъпка 4. Масажирайте зоната около очите с Eyeonix Tool от @nursejamiela или с FOREO IRIS, който дори Парис Хилтън използва и е оборудван със звукови пулсации за намаляване на торбичките и тъмните кръгове под очите.

Стъпка 5. Нанесете овлажняващ крем Daily Calm Lightweight Moisturizer на @honest_beauty, който помага да се поддържа правилното ниво на хидратация на кожата.

Стъпка 6. Calm & Go Face Mist на @honest_beauty е термална вода, която успокоява кожата и премахва зачервяванията, благодарение на съдържанието на провитамин В5. Джесика Алба го използва не само вечер, но и през деня за свеж и сияен вид.

Защо LUNA 3 е задължителна, ако искате професионални резултати у дома?

LUNA е продуктова серия на FOREO от смарт устройства за почистване на лице от ново поколение, които завладяха индустрията и постигнаха огромен успех, превръщайки се в еталон за премиум грижа за кожата. Продуктите LUNA съчетават ултразвуково почистване с разнообразие от режими за стягащ точков масаж, като всичко това се контролира от мобилното приложение FOREO FOR YOU. По този начин се предлага изцяло персонализирана грижа за кожата. Устройствата LUNA премахват мъртвите клетки, отпушват порите, като отстраняват остатъците от грим, и премахват до 99.5% от замърсяването и омазняването, които са причината за появата на акне при възрастните. Смарт уредите са толкова популярни по целия свят, че на всеки три секунди се продава по един продукт. Освен това думата LUNA дори е официално включена в Urban Dictionary (онлайн речник за жаргонни думи и изрази) като глагол за „почистване“. Портфолиото на LUNA също така включва и специална колекция за мъже.

Последният и най-иновативен продукт от серията – LUNA 3, който беше пуснат на пазара през 2020 г., вече е любим на популярни личности като Рита Ора и Криси Тейгън. Освен че осигурява професионално СПА почистване на лицето в домашни условия, LUNA 3 предлага нежен анти-ейдж масаж за сияен и младежки вид, който всеки може да постигне от комфорта на собствената си всекидневна или баня.

В България продуктите на FOREO могат да бъдат закупени на www.foreo.com, както и от магазина на Notino в Paradise Center и онлайн на www.notino.bg. Актуалната препоръчителна цена на LUNA 3 е 418 лева.

 

За FOREO

Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби. Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.

 

  ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ ЗА FOREO:

  • Мисията на FOREO е да озарява живота ви. Името е съкратено от „За всеки“ (FOR EVERYONE), защото се стремим да създадаваме новаторски, достъпни решения, които носят щастие и полза за ежедневието на всеки. Когато се чувствате добре, изглеждате добре и нашата мисия е изпълнена
  • FOREO (произнася се: ФОРЕО) е основана в Стокхолм, Швеция през 2013 г. от изобретателя Филип Седич, който има над 200 международни патента под своето име.
  • Само за 7 години компанията прерастна от козметичен start-up до глобална компания, в която работят над 3000 души в 22 глобални офиса на 5 континента.
  • Въз основа търсене в Google и други интернат търсачки, FOREO е най-бързо развиващата се марка устройства за красота в света.
  • Продуктите на бранда са налични в повече от 12 000 магазина, включително Sephora, H&M, Neiman Marcus, Macy’s, Barneys, Selfridges и много други в над от 77 държави.
  • FOREO е първата асоциация за потребителя, когато става дума за грижа за кожата в домашни условия с 1,5 милиона регистрирани потребители (в мобилното приложение FOREO For You) и повече от 36 милиона в световен мащаб, които притежават поне един продукт на FOREO.
  • През последните 3 години продуктите на FOREO са спечелили повече от 120 награди за дизайн и красота.
  • Продуктите на FOREO включват уреди за почистване на лице LUNA, смарт устройства UFO за оптимално нанасяне на кремове и маски за лице, устройства за тонизиране на лицето BEAR с микроток, звукови четки за зъби ISSA, масажор за очи IRIS, устройство за лечение на акне ESPADA и други продукти за грижа за кожата.

 

Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.