Forever 21 е поредната достъпна марка, която се бори с все по-слабите си продажби, онлайн конкурентите и промените в потребителските навици.
Основан през 1984 в САЩ, Forever 21 умело си проправя път към сърцата на множество любители на бързата мода и ниските цени. Със своите над 800 магазина, брандът е достигнал до най-различни точки на света, като преди няколко години завладя и българския пазар.
https://www.instagram.com/p/BCv6lFjMr_F/
Международното присъствие, обаче, оказва негативно влияние върху цялостната работа на компанията и от Forever 21 обявиха, че се сбогуват с близо 350 от своите магазини по цял свят, след подаването на иск за банкрут.
https://www.instagram.com/p/B3ECuhTg8Of/
Въпреки всичко модният лейбъл не смята да се оттегли напълно от пазара, а по-скоро да използва този ход като начин да изчисти бизнеса си от магазини, които не носят печалби. С други думи, занапред марката ще заложи на качеството пред количеството.
“Това не означава, че напускаме бизнеса – напротив, подаването на заявление за признаване на фалит е умишлена и решителна стъпка, която ни позволява успешно да напреднем в бъдеще”
За радост на почитателите на бранда, към момента уебсайтът изглежда сравнително незасегнат от новините за фалит.
https://www.instagram.com/p/B3DUvA_hzad/
Макар да не ни е приятно да чуем за фалита на поредния любим, достъпен бранд, както посочват от CBS, някои млади клиенти губят интерес към бързата мода в името на устойчиви, екологични, зелени марки и дрехи, което е всичко друго, но не и лоша новина.
Снимки: Instagram