Образование от бъдещето с платформата FutureLearn и модния ритейлър TOMMY HILFIGER

Американският бранд иска да насърчи промяна в обществото посредством лансирането на портфолио от курсове, обхващащи актуални теми.


Tommy Hilfiger,
представляван в България от SARRK SA, стартира безплатен онлайн курс, фокусиран върху телесната неутралност и борбата срещу негативните стереотипи за тялото. Курсът е естествено продължение на проекта „ Moving Forward Together”, в който е заложена идеята за общество, което „оползотворява всеки ресурс и приветства всички“. Двуседмичното обучение е водено от активистката, актриса и писателка Джамила Джамил, която този сезон е едно от лицата на пролетната колекция на Tommy Hilfiger. Социално ориентираният и увлекателен онлайн курс е достъпен от 15 февруари 2021 г. на платформата FutureLearn.com , както за настолни устройства, така и за таблети и смартфони.

Себеразвитие чрез обучение

Tommy Hilfiger вярва, че създаването на по-добро бъдеще започва със създаването на най-добрите версии на нас самите. Курсът по телесна неутралност представлява композиция от storytelling и дискусии, допълнени с нови социални знания и индикатори за прогрес. Той е разпределени в рамките на две седмици и обучаващият се може да го завърши, следвайки своя собствен ритъм.

„Създаването на безплатни, смислени курсове чрез платформата FutureLearn е един от начините да вдъхновим промяна у хората. Тези социално ориентирани онлайн класове преподават предмети, които не винаги се покриват в училище, но са толкова съществени за обществото днес. За да продължим напред заедно, всички ние трябва да научим повече за себе си, нашите общности и планетата, и точно това предлагат нашите курсове. “, коментира Томи Хилфигър.

По време на двуседмичния курс Джамила Джамил ще представи нейната връзка с движението за телесна неутралност, защо е важно да обичаме себе си и своето тяло, негативното влияние върху психиката и себевъзприятието на човека в следствие на телесна дискриминация и нейната мечтана визия за бъдеще без погрешно илюстрирани тела и повече гласност за проблемите на хората, станали жертва на негативните стереотипи за човешкото тяло.

Достъпно образование

Платформата FutureLearn си е поставила за цел да трансформира образованието онлайн с помощта насвоите разнообразни учебни курсове и да направи онлайн обучението приятно и достъпно. Като продължение на своята корпоративна мисия, насочена към оползотворяване на всеки ресурс и приветстване на всички Tommy Hilfiger ще представи през следващите месеци още четири допълнителни курса във FutureLearn. Те ще са водени от лицата на пролетната кампания на марката, а именно актрисата Индиа Мур, музикантът Mogli, DJ и певец Kiddy Smile и базираната в Лос Анджелис организация за конна езда Compton Cowboys. Курсовете ще са насочени към природосъобразния начин на живот, менторството като призвание, интерсекционалността и подкрепата за LGBTQIA+ общността.

Чрез платформата потребителите ще имат безопасно пространство за изследване на разнообразни преживявания, споделяне на личните си мечти и уникални предизвикателства.

Наред с курсовете във FutureLearn, Tommy Hilfiger ще изнесе и поредица от разговори на живо в своите социални канали, за да осигури допълнително кратки и полезни съвети за ежедневния ни живот. Приятели и последователи на марката са поканени да се присъединят към разговора в социалните мрежи, използвайки @TommyHilfiger и #TommyHilfiger.

# # #

За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Северна Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Считано от 1 юли 2019 г. SARKK SA бе обявен за ексклузивен дистрибутор и франчайз партньор за марката CALVIN KLEIN в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Северна Македония. SARKK SA винаги се стреми към устойчив и стабилен растеж, и е водена от ценностите на корпоративната социална отговорност. Тя е една от най-стабилните корпорации в бранша и се разраства, като съумява да завоюва дори и най-взискателните потребители.

За Tommy Hilfiger

С портфолио, включващо марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger една от най-разпознаваемите премиум дизайн корпорации в света. Основната й дейност се състои в създаването и маркетинга на ежедневни, официални и спортни облекла за мъже, жени и деца, деним колекции, бельо (вкл. пижами и спално бельо), обувки и аксесоари. Чрез определени партньори Tommy Hilfiger, предлага и слънчеви очила, парфюми, часовници, бански костюми, чорапи, кожени изделия, аксесоари за дома и за пътуване. Линията TOMMY JEANS се състои от деним облекла, както и обувки за мъже и жени. Колекциите включват и голямо разнообразие от чанти, аксесоари и парфюми.

 

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации