Да, шеф! Третата кампания на Кевин Клайн и Джереми Алън Уайт пристига при нас точно навреме за празниците.
Мъничко история:
Американската марка успя да предефинира начините за реклама и, като цяло, модата чрез своите провокативни, абсолютно емблематични кампании за бельо. Още през 80-те години на миналия век, Calvin Klein е вече установено име в деним индустрията, благодарение на сензационната кампания с участието на Брук Шийлдс и незабравимия и скандален (за онова време) лозунг: „Знаете ли какво стои между мен и моите Calvins? Нищо!” Тази провокативна реклама успява да провокира широката публика и да привлече още повече внимание към Calvin Klein. А тази провокация всъщност дава началото на следващото голямо начинание на марката – бельото.
През 1982 г. Calvin Klein стремглаво атакува бельо-индустрията с дебютната си кампания за Calvin Klein Underwear с участието на олимпийския скачач с прът Том Хитнаус, чийто билборд на Таймс Скуеър успява да привлече всичкото внимание на света, да скандализира всеки човек по света и завинаги да влезе в историята на модата и на рекламата. Това не е просто бельо. Това е дизайнерско бельо, концепция, която Calvin Klein прави популярна. Оттогава рекламите за бельо на Calvin Klein затвърдиха статуса си на емблеми за бранда. Американският феномен непрекъснато изненадва публиката и феновете си с различни колаборации с известни и обичани личности – от модели и актьори до музиканти и художници.
Да! Да! Да! Да, шеф!
Последният “Селебрити кръш” на Calvin Klein е къдрокосото изкушение Джереми Алън Уайт. Актьорът успя успешно да побърка милиони жени (и мъже) по света, не просто посредством пронизителните си много тъжни сини очи и изкусителни къдрици, а чрез феноменалното си изпълнение в сериала The Bear – като шеф Карми. Красавецът явно е успял да вземе и акъла и на целия Calvin Klein екип! Здравенякът и американският бранд си колаборират за трети път, този път кампанията е за Calvin Klein Studio и е заснета от Стюарт Уайнокоф. Във видеото, което можете да видите по-долу, Джеръми Алън Уайт прекарва ден за себе си. Той се излежава край камината и си приготвя сандвичи у дома, облечен в най-новите универсални и иконични за СК бели потници, пижами, лаундж комплекти и деним на Calvin Klein.
Можете да пазарувате дрехите от кампанията ТУК.
Снимки и видео: Calvin Klein/ YouTube