От основаването си през 1950 г., Wolford е нараснал до толкова, че да се превърне във водеща световна марка за луксозно, изключително и висококачествено бельо.
Седалището на Wolford AG, което се намира в Брегенц, край езерото Констанс (Австрия), има 16 дъщерни дружества и презентира своите продукти в повече от 60 държави, притежавайки 270 мономаркови пунктове за продажба (фирмени собствености и партньорства), приблизително 3000 дистрибуторни партньори, както и онлайн.
Компанията, която е изброена на Виенската фондова борса от 1995 г. насам, е генерирала приходи от 157.4 милиона евро през финансовата година 2014/15 (1 май 2014 – 30 април 2015) с около 1570 служители. Моделите предлагат висчок клас бельо, чорапи, жартиери, shapewear и бански костюми. Всичко това, както и най-актуалните тенденции за пролетно-летния сезон, може да видите на подиума на второто издание на Sofia Fashion Week 2016.