Atelier Valeria Carlo не спира да твори без рамки и ограничения нито спрямо сезоните, още по-малко при селекцията на материи и текстури. Дръзката дизайнерка изненадва с нова капсулна колекция в първите дни на август. Категоризира я като resort – насочена е към грациите с бохемски начин на живот, тези за които лятото тепърва започва през август, продължава през есента по живописните гръцки острови или в грандоманските крайбрежни турски комплекси и завършва някъде през февруари, някъде по-далеч и някъде по-екзотично…
Колекцията излиза на пазара под името Mission:Tradition и носи в себе си няколко послания, интерпретиращи философията на марката. Напомня ни да обичаме себе си, такива каквито сме, заради своята идентичност и заради всичко онова, което другите не са, защото красотата е именно в силната индивидуалност. В характерните за бранда high-fashion визии са вплетени елегантно мотиви от българския фолклор.
Цветовата палитра е изградена от два нюанса на тематично червено, което освен всичко останало се позиционира и като един от най-влиятелните тонове през следващите няколко сезона. Нежно кремаво-бяло и бледо меко бежово попълват позициите определени като неутрални и по-скоро като константно актуални. Полирани детайли в бледнеещо златно и огледално сребърно пресъздават текстурите на традиционни накити, носени в миналото като символ на богатство и социално положение.
Серия видео репорти представят компилираните аутфити:
Впечатляващата рекламна кампания е заснета на най-горещото място за лятото – Royal Castle Design and Spa и определено ни оставя без думи!
Артикулите от новата колекция на Valeria Carlo са налични във фирмените бутици в София, ул.”Иван Денкоглу” 2 и Варна, бул. “Владислав Варненчик” 281, както и онлайн на страниците на марката във Facebook и Instagram.