Бионсе пред GQ: “Изкуството да бъдеш Бионсе Ноулс-Картър”
Бионсе интервю

В скорошното си интервю за GQ “Изкуството да бъдеш Бионсе Ноулс-Картър”, Бионсе разказа за начина, по който жонглира между кариерата си и ролята на майка.

Тя споделя подробности за своите бизнес начинания, семейния живот и усилията, които полага. Певицата цели да поддържа нормалност за трите си деца – Блу Айви, Руми и Сър. Една от основните теми в интервюто е балансът между нейната професионална кариера и личния ѝ живот, който е строго пазен от публичността.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Beyoncé (@beyonce)

Бионсе говори с гордост за новия си уиски бранд SirDavis, който е кръстен на нейния пра-дядо. Тя отбелязва, че всичките ѝ проекти са внимателно подбрани и са водени от истинска страст. Друго начинание, което тя споменава, е линията за грижа за косата Cécred. Тя е вдъхновена от годините, в които тя самата е полагала грижи за естествената си коса и от културното значение на косата в живота ѝ.
В частта за семейния си живот, Бионсе подчертава, че е изключително важно децата ѝ да растат възможно най-нормално и извън светлините на прожекторите. Тя разказва как, за да запази тяхната неприкосновеност, избягва да споделя прекалено много лични моменти публично. По този начин защитава границите на семейството си. Бионсе споделя и за голямото желание на дъщеря ѝ Блу Айви да бъде част от нейните турнета. Първоначално е била против, защото не е искала дъщеря ѝ да бъде на сцената. Бионсе признава, че Блу е била изключително отдадена и сериозна в подготовката си. Това е променило мнението ѝ. „Тя го заслужи“, споделя Бионсе с гордост.
Когато става дума за музикалните ѝ албуми Renaissance и Cowboy Carter, Бионсе обяснява защо не е пуснала визуални материали към тях. Тя споделя, че иска музиката да говори сама за себе си и феновете да се фокусират върху богатството на звуците и текстовете. Тя обяснява, че в епохата на свръхвизуализация, решението ѝ е било умишлено. За да даде пространство на музиката да диша и да бъде разбрана на по-дълбоко ниво.
В интервюто Бионсе също говори за това как популярността може да се усеща като „затвор“. Тя обяснява, че когато не промотира проект, предпочита да се оттегли от публичното пространство. Така пази личния си живот неприкосновен. „Парите не струват толкова, колкото моят вътрешен мир“, казва тя. Бионсе добавя, че туровете ѝ винаги са планирани около училищния график на децата, за да могат те да пътуват с нея. Така те се запознават с различни култури и езици.
Това интервю разкрива една по-осъзната Бионсе, която се стреми към баланс между професионалния си успех и личното си щастие. Като в същото време продължава да разширява границите на своята креативност и бизнес начинания.
Снимки: Bryce Anderson GQ/ Instagram

Свързани Публикации