Рекламите с празнично настроение вече се появяват една след друга в ранния ноември и някои от тях ни изненадват съвсем коледно. Ред е на Burberry, които са традиционалисти всеки сезон по това време. Тази година кампанията на Burberry е посветена на 15-тата годишнина от класическия британски филм “Billy Elliot”. Burberry събират част от звездните лица на Великобритания и такива, които вече са правили реклами за марката.
Сред имената са Елтън Джон, Роузи Хънтингтън-Уайтли, Наоми Кембъл, Ромео Бекъм, Джеймс Гордън и други. Освен, че кампанията цели да покаже новите, празнични продукти на модната марка за луксозни стоки, тя е и с филантропска насоченост. Оригиналната продукция „Billy Elliot“ оставя като наследство своя идея за благотворителност в северното английско градче, където се развива сюжета на филма. А сега, британската марка ще последва тази идея и ще направи дарение от цели половин милион паунда на две фондации, които се занимават с премахване на границите в образованието на децата в страната. Любопитна подробност е, че нито една от звездите, които участват в кампанията, няма да получи никакво заплащане. Всички те даряват своите хонорари за каузата на Burberry тази Коледа. Снимките са дело на известния моден фотограф Марио Тестино.