Благотворителната Коледа на Burberry с участието на Наоми Кембъл, Елтън Джон и Джеймс Гордън!

Рекламите с празнично настроение вече се появяват една след друга в ранния ноември и някои от тях ни изненадват съвсем коледно. Ред е на Burberry, които са традиционалисти всеки сезон по това време. Тази година кампанията на Burberry е посветена на 15-тата годишнина от класическия британски филм “Billy Elliot”. Burberry събират част от звездните лица на Великобритания и такива, които вече са правили реклами за марката.

James-Bay-Romeo-Beckham-Burberry-Campaign-Vogue-30Oct15-Mario-Testino_b_592x888-horz1

Сред имената са Елтън Джон, Роузи Хънтингтън-Уайтли, Наоми Кембъл, Ромео Бекъм, Джеймс Гордън и други. Освен, че кампанията цели да покаже новите, празнични продукти на модната марка за луксозни стоки, тя е и с филантропска насоченост. Оригиналната продукция „Billy Elliot“ оставя като наследство своя идея за благотворителност в северното английско градче, където се развива сюжета на филма. А сега, британската марка ще последва тази идея и ще направи дарение от цели половин милион паунда на две фондации, които се занимават с премахване на границите в образованието на децата в страната. Любопитна подробност е, че нито една от звездите, които участват в кампанията, няма да получи никакво заплащане. Всички те даряват своите хонорари за каузата на Burberry тази Коледа. Снимките са дело на известния моден фотограф Марио Тестино.

MTM0MTY2OTgyMTU2MTQyNjAy MTM0MTY2OTgyMTU2MTUyODAy MTM0MTY3MzUyMzI4NjI0NjA2

Мода

Свързани Публикации