Cara Delevigne и Dior се борят срещу стареенето

Моделът Кара е едва на 25 години, но вече е лице на френската марка Dior и продуктите й срещу стареене. Решението за избора на британката отдавна провокира много коментари, а новата реклама за продукти, запазващи красотата и младостта, бе представена. 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=yJ4ke0YrwJY

През последните два дни Dior и Кара манифестират идеята, че грижата за запазването на младо и без бръчки лице трябва да започне от ,,ранна” възраст или така нареченото “womanifesto”:

,,Времето е сега” ни повтаря моделът в кратки видеа споделени в социалните мрежи. ,,Ако искате да накарате нещо да се случи, сега е моментът”, ,,Уловете младостта!” Очевидно, видеата към кампанията са били заснети преди Кара да смени прическата си, която, както знаем сега вече е доста различна и с по-къса дължина.

В линията има 5 серума – Plump Filler, Glow Booster, Lift Sculptor, Matte Maximizer and Redness Soother и един крем, а продуктите ще бъдат на пазара от 17 януари.

A post shared by Jisun lee (@ssodooi) on

 

Истината е, че Кара е красива и млада, но трябва ли да е лице на световния гигант в борбата срещу бръчките? Много хора се съмняват: ,,Кара е на 25, аз на 51. Не е честно нито за нея, нито за мен” коментира Lisa Jones след като рекламното лице бе обявено през октомври 2017.

От компанията отвръщат: ,,Ние сме изключително горди, че красотата  и постиженията на Кара ( и тя самата) ще бъдат част от новата линия продукти Capture Youth, научно доказана комбинация mix&match активираща отлагането на стареенето, насочена към жени в 30-те.”

След като продуктите са насочени към жени, които са на възраст различна от 40 или 50, тогава не е ли логично лицето на кампанията да е близо до 30-те? Много въпроси възникват. ,,Capture Youth помага за отлагането на бъдещите сигнали за стареене преди те да се появат…. Като млада и модерна жена, Cara Delevingne перфектно въплащава духа на Capture Youth.” – в своя защита коментират от Dior.

Интересна е заигравката с първите букви от имената на модела и компанията – “C” &  “D”, съответно от Cara Delevigne & Christian Dior. Това съвпадение се използва и с рекламна цел:

https://www.youtube.com/watch?v=2mp9DHoxERM

Снимка: Getty

 

А вие мислите ли, че Кара трябва да е лице на този тип продукти?

Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.