Кой каза, че в кампаниите рекламиращи облекла, трябва да има.. облекла?
https://www.instagram.com/p/BtT9uo9gq4D/
Френският бранд Balmain, под ръководството на Oliver Rousteing, ни предостави възможност да надникнем в рекламната кампания за идния сезон, публикувайки няколко артистични черно-бели снимки.
Фотографиите, дело на Dan Beleiu, мигновено събраха всички погледи с присъствието на модела Cara Delevingne и отсъствието на каквито и да е дрехи по нея.
https://www.instagram.com/p/BtR34YUHJe4/
Бунтарският дух на Oliver Rousteing не спира да ни изненадва. Този път талантливият креативен директор, начело на Balmain, си партнира с лошото момиче Cara Delevingne в създаването на семпла, но сензационна кампания за пролет/лято 2019. В нея, те пресъздават емблематичната корица на „Rolling Stone“ с Janet Jackson от 90-те.
https://www.instagram.com/p/BtRKhfBBg9U/
https://www.instagram.com/p/BtSi8QxgisK/
Имайки предвид, че това е рекламна кампания за облекла, може да ви се струва странно, че такива липсват от снимките. Креативният директор на Balmain, обаче, сподели, че харесва Delevingne толкова много, че не искал да вижда никакви дрехи по нея.
А и от друга страна, без отвличащи вниманието ни дрехи, можем спокойно да се концентрираме върху новото лого на френската модна къща.
https://www.instagram.com/p/BtRsiLelRsk/
Облечена или не, моделът Delevingne изглежда ослепително, а кампанията със сигурност буди интерес. Затова и очакваме с нетърпение да видим останалата част от нея.
https://www.instagram.com/p/BtT97stgo9z/
Снимки: Instagram