Christian Louboutin превърна спорта във фантазия

Елица Стойчева
Време за четене: 4

На 2 октомври 2025 г. Париж отново се превърна в сцена на изкуството на ексцеса.
В сърцето на 14-ти район, DOJO de Paris бе преобразен в неочаквана арена – място, където модата срещна американския футбол, а токчетата се съревноваваха с каските за внимание.
Това беше пролетно-лятното ревю 2026 на Christian Louboutin – грандиозно, дръзко и сюрреалистично шоу, режисирано от легендарния фотограф и визионер Дейвид ЛаШапел, с хореография от Бланка Ли.

Шоу без граници: футболно поле, превърнато в подиум

След като миналата година превзе басейна Molitor с нощно дефиле, този път Лобутен доказа, че модата му не просто облича — тя забавлява и електризира.

DOJO de Paris бе преустроен в арена за американски футбол, осветена от ярки прожектори и обагрена в цветове, напомнящи клиповете на ЛаШапел.
През следващите трийсет минути гостите бяха потопени в свят, в който атлетизмът и гламурът се сляха в едно.

Огромни врати, стилизирани като токчета Louboutin, се издигаха от двете страни на подиума.
Играчите на терена бяха обути, естествено, с легендарните червени подметки — дори фанфарите и гимнастите ги носеха, превръщайки всяко движение в почит към символа на къщата.

ЛаШапел и Лобутен: когато реалността се разтваря в поп-фантазия

В ръцете на Дейвид ЛаШапел, пространството се превърна в поп-балет от светлина, цветове и хиперреализъм.
Сценографията беше едновременно кич и изкуство — точно онази контрастна естетика, която Лобутен отдавна превърна в запазена марка.
Хореографията на Бланка Ли добави енергия, театралност и пулс – в ритъма на тромпети, барабани и живо изпълнение на певеца Asphalt.

Резултатът бе шоу, което стои някъде между спорт и мечта, между стадион и катедрала на модата.
Мода, която не се взема твърде насериозно, но същевременно не спира да вдига летвата за спектакъла като форма на изкуство.

Звездният първи ред: Джейдън Смит в центъра на вниманието

В публиката, естествено, блясъкът не беше по-малко впечатляващ от този на подиума.
На първия ред седеше Джейдън Смит – новият креативен директор на мъжките колекции на Christian Louboutin, който ще представя четири колекции годишно от януари 2026 г.

До него — Джена Ортега, икона на поколението Z и звезда от сериала Wednesday, и Гуендолин Кристи, която с присъствието си напомни, че Лобутен винаги е бил бранд за личности с характер.

От френска страна видяхме Еди дьо Прето, балетиста Юго Маршан и легендата на баскетбола Тони Паркър — еклектичен микс, който символизира отворения дух на марката, обединяваща изкуство, спорт и музика в общ ритъм.

Лобутен: модата като празник

Колекцията за Пролет–лято 2026 ще се запомни като вдъхновение, в което Christian Louboutin доказа, че луксът може да бъде и игра. Теренът на американския футбол се превърна в метафора на страстта, енергията и смелостта, които стоят зад всяка негова колекция.

Шоуто на ЛаШапел беше повече от дефиле – то беше празник на свободата, театъра и хумора.
И напомняне, че в света на Лобутен, червената подметка не просто оставя следа — тя изписва история, пълна с движение и живот.

Елица Стойчева

Автор

Сподели статията