В контекста на официално обявената готовност на България за членство в еврозоната, CodeMedia Group – една от водещите и най-иновативни мултиплатформени медийни компании в страната – съобщава, че въвежда еврото като основна валута за всички рекламни тарифи и търговски условия, считано от 1 юли 2025 г.
Тази стратегическа стъпка е част от дългосрочната визия на групата за устойчиво развитие, финансова предвидимост и прозрачност в комуникацията с рекламодатели, партньори и инвеститори. Въвеждането на еврото като валутен стандарт създава предпоставки за по-голяма гъвкавост и конкурентоспособност на CodeMedia Group както на местния, така и на международния пазар.
„Като медиен лидер, ние сме длъжни не само да следваме, но и да задаваме посоката на развитие. Преходът към евро е не просто административна промяна – той е отражение на нашата ангажираност към европейските икономически и пазарни стандарти.“ – коментира изпълнителният директор на CodeMedia Group, Мария Бонева.
Рекламодателите ще бъдат уведомени индивидуално за актуализацията на ценовите листи и ще получат пълна информация относно процеса по преминаване към новата валута. В преходния период ще бъде осигурена пълна подкрепа от страна на търговските екипи на компанията.
С въвеждането на еврото CodeMedia Group затвърждава позицията си на интелигентен медиен партньор, ориентиран към бъдещето и европейските ценности.