Италианската модна къща представи най-новата си колекция по време на Седмицата на мъжката мода в Милано и постави на пиедестал достойнството на труда, стойността на занаята и ценността на уменията, които се предават от поколение на поколение
Новата колекция на Dolce & Gabbana е тук, за да облече мъжете в стила, който обожаваме. Семпъл, но забележим, актуален, но ретро, елегантен, стилен и съвършено уникален. Дизайните, чийто брой надхвърли 100, бяха представени по време на вълнуващо шоу, носещо името “Майсторите на изкуствата” /The masters of art/, като част от Седмицата на мъжката мода в Милано.
Освен в атрактивността на облеклата, красотата на колекцията за есен/зима 2020/21 се крие в идеята, за поддържането на старите занаяти живи и завещаването им на младежта като скъпоценно богатство.
Модната линия, дело на Stefano Gabbana и Domenico Dolce, успешно улавя именно красотата на труда и неизмеримата стойност на уменията, предавани от поколение на поколение.
Освен, че дизайните са потопени изцяло в духа на занаятчийството, някои от тях носят и, макар изкуствени, следи от тежък труд. По модния подиум видяхме визиите на работливи часовникари, художници, овчари, цветари и електротехници.
Цветовете в колекцията са семпли и класически с преобладаващи черно, бяло, сиво и кафяво. Междувременно, материите, използвани за направата на облеклата, носят усещане за ретро стил, а сред най-ефектните елементи са джобовете и обемните форми.
От големи пуловери и палта до плетива и дизайни от вълна, богатото разнообразие от топли облекла обещава, че мъжът на Dolce & Gabbana ще пристъпи към следващите есен и зима не само със стил, но и с ударна доза комфорт.
В името на завладяващата атмосфера, докато моделите се разхождаха по модния подиум, гостите на ревюто се насладиха на черно-бяла мултимедия, показваща няколко, предимно сицилиански, селски занаятчии.
От кадрите виждаме, как всеки от тях практикува различен семеен занаят, като изработка на тестени изделия, тъкане, дърводелство, овчарство, бръснарство и други.
През 2009 Dolce & Gabbana бе първата модна къща, която покани на първи ред тогавашните владетели на интернет пространството – блогърите, а шест години по-късно на престижните места се озоваха и някои от най-популярните Instagram и YouTube инфлуенсъри.
Ето че днес, стриктно следвайки тенденциите в дигиталния свят, Dolce & Gabbana приветства за първи път и младите Tik Tok-ъри. Така модната къща, не само за пореден път успя да си проправи път към една от най-влиятелните съвременни интернет общности, но и умело събра на едно място старото – чрез дизайните си, и новото – чрез гостите си.
Снимки: Getty