Dove е сред брандовете, които отдавна застават зад мотото “да се обичаме такива, каквито сме”
Body Positive рекламите на бранда са сред най-разпознаваемите на пазара по целия свят. Жени от всякакъв размер, раса, с различни “дефекти” и проблеми, застават самоуверени пред камерите на различните кампании.
През месец април Dove стартира и новия си проект Dove’s Selfie-Self Esteem campaign, в който участват и няколко български инфлуенсъра.
Кампанията има за цел да привлече вниманието над една тревожна статистика – 85% от жените в социалните мрежи обработват снимките си още от 13-годишна възраст. Проектът стартира с видео, на което виждаме как млада жена обработява селфито си за социалните мрежи.
Подтиквани от нереалистичните очаквания на потребителите във Facebook и Instagram все повече жени спират да бъдат себе си. Снимките се обработват до неузнаваемост, за да се “покрият” критериите на интернет поколението и света.
Ще може ли да се промени съзнанието на подрастващите дами и има ли шанс да бъдем истиснки и да обичаме себе си такива, каквито сме?