Dove и НЕреалните жени в социалните мрежи

Dove е сред брандовете, които отдавна застават зад мотото “да се обичаме такива, каквито сме”

Body Positive рекламите на бранда са сред най-разпознаваемите на пазара по целия свят. Жени от всякакъв размер, раса, с различни “дефекти” и проблеми, застават самоуверени пред камерите на различните кампании.

През месец април Dove стартира и новия си проект Dove’s Selfie-Self Esteem campaign, в който участват и няколко български инфлуенсъра.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dove Global Channel (@dove)

Кампанията има за цел да привлече вниманието над една тревожна статистика – 85% от жените в социалните мрежи обработват снимките си още от 13-годишна възраст. Проектът стартира с видео, на което виждаме как млада жена обработява селфито си за социалните мрежи.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@f_gal)

Подтиквани от нереалистичните очаквания на потребителите във Facebook и Instagram все повече жени спират да бъдат себе си. Снимките се обработват до неузнаваемост, за да се “покрият” критериите на интернет поколението и света.

Ще може ли да се промени съзнанието на подрастващите дами и има ли шанс да бъдем истиснки и да обичаме себе си такива, каквито сме?

 

Снимки и Видео: DOVE / Instagram

Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.