Като се започне от световната известност на марката и позиционирането на лукса на Ferrari, творческият директор на марката Rocco Iannone има за цел да предложи на почитателите на лейбъла, както и на потенциална нова група клиенти – жени и младо поколение – колекция, която ще бъде незабавно разпознаваема, с естетиката на Ферари и футуристичния характер на марката.

„Нека си признаем, ако влезете в магазин на Ferrari, това не е защото имате нужда от друг дъждобран. Търсите нещо специално”, каза Яноне преди шоуто в неделя вечерта, в края на уикенда на Ферари.

Iannone предаде своя опит, работещ за марки, включително Giorgio Armani , Dolce & Gabbana и Pal Zileri, в изискана колекция, подобна на висшата мода, предвид използваните материали и ръчната изработка на италианските специализирани доставчици, с които е работил.

Колекцията беше впечатляваща, тъй като моделите се разхождаха по почти 427-футова писта, поставена на поточната линия на Ferrari в нейния впечатляващ щаб. Това беше първата луксозна модна колекция – и първото шоу на пистата на Ferrari.

Фактът, че емблематичният производител на спортни автомобили се отнася сериозно към проекта, е илюстриран от продукцията на шоу, което се откри с Мариакарла Босконо и затвори с Наталия Водянова. Новият саундтрак, замислен от Фредерик Санчес, и специалните светлинни ефекти допринесоха за предаването на идеята за скоростта. Осемдесет процента от дизайните могат да се носят както от двата пола, така и от различни форми на тялото, и е без сезон, тъй като ще бъдат разкривани части от колекцията през цялата година до юни 2022 г.

Iannone обясни, че автомобилните дизайнери на Ferrari са вдъхновени от човешкото тяло и че той е обърнал този подход, започвайки от незабавно разпознаваемите дизайни на марката, за да върне погледа към извивките на анатомията, като работи върху пропорциите, геометрията и обемите.

Карло Капаса, ръководител на италианската Camera della Moda, заяви, че иска да присъства на шоуто като „знак за отвореност в света, който се променя, тъй като модата се променя и ние сме заинтересовани да видим различни и нови гледни точки. ”

Той похвали смелостта на компанията за организирането на шоу. Ферари, продължи той, е наследство на италианското творчество и ефективност и трябва да бъде подкрепено. Той похвали високото качество на продуктите и отбеляза „неочакваното“ местоположение.