Клаудия Шифър е новият глобален представител на марката Rhode

Иконата на модната индустрия – богинята Клаудия Шифър, и собственичката и създателка на Rhode – Хейли Бийбър – обединяват силите на две поколения модели, за да представят новия продукт на бранда – Barrier Butter, съвсем навреме за зимния сезон. 

Германската икона и супермодел Клаудия Шифър рестартира кариерата си с агенция IMG и стана рекламно лице на най-новия продукт на марката Rhode – маслото за кожа Barrier Butter, както и техен глобален партньор и представител. Не че има нужда да си припомняме, но Шифър, заедно с Наоми Кембъл, Линда Еванджелиста, Кристи Търлингтън и Синди Крауфорд, поставиха началото на „ерата на супермоделите“ от 90-те години на миналия век. Германката се е появявала на повече от 1000 корици на списания през цялата си кариера.

Хейли Бийбър споделя пред списание Vogue, че да привлече Клаудия на борда на Rhode изобщо не е подлежало на коментари, защото американският модел е държал да работи именно с „някого, който може да внесе нотка емблематичност и иконична енергия в кампанията”. Също така и добавя: „Тя изглежда нереално, толкова е красива, сладка и мила – дори все още наистина не мога да повярвам, че се съгласи да стане част от този наш проект.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Claudia Schiffer (@claudiaschiffer)


54-годишната Клаудия Шифър на свой ред разкри, че тя и дъщерите й са фенове – както на  Хейли Бийбър, така и на марката. „Не мога да ви опиша колко развълнувани бяха дъщерите ми“, казва тя. „И най-вече, когато кашоните с PR продукти и подаръчета пристигнаха (разбира се, пристигнаха и много от култовите калъфи за телефони на Rhode с улейче, в което да поставите балсама им за устни)! Чувствам се много благодарна, че Хейли ме избра да бъда част от един от безбройните й успехи, обожавам я, всеки път, в който отида до Erewhon в Лос Анджелис, пия няколко от авторските смутита на Хейли!“

Новата формула на Rhode включва хиалуронова киселина, омекотяваща кожата полиглутаминова киселина и подхранващо масло от мурумуру, които осигуряват сияен блясък. Този нов продукт е идеален за нощна грижа за кожата, но също така е подходящ и за зимата, защото предлага допълнителна хидратация, която е особено необходима на всички нас през по-студените месеци.

 

Продуктът ще бъде пуснат на пазара на 28 октомври. Можете да се запишете в списъка за поръчки ТУК.

 

 

Снимки: Instagram/ Getty Images/ Vogue.com/ RhodeSkin.com

Велислава Гъркова

Главен редактор

Свързани Публикации