Британската рекламна агенция Ogilvy съобщи, че спира работа с инфлуенсъри, които коригират дигитално лицата и телата си
Раул Титус, който отговаря за отдела за работа с инфлуенсъри в Ogilvy, коментира пред The Drum, че компанията планира до декември 2022 да спре напълно работа с инфлуенсъри, които коригират дигитално лицата и телата, а с това и да помогнат за приемането на законопроекта във Великобритания, който цели да забрани дигитално коригираните снимки в социалните мрежи, с платено съдържание.
Проблемите сред младите и активно използващите социални мрежи се засилват пре последните години. Нерелаистичните представи за красота, подтикват все повече млади момичета и момчета към злоупотреба с пластична хирургия и по-леки разкрасителни процедури, употреба на филъри, а в много случаи и към психични и хранителни разтройства.
Все повече звезди, известни личности и лидери на мнение в социалните мрежи се обръщат към body positive кампаниите и “пропагандират” споделянето на реални снимки. Много от тях обръщат внимание на чисто човешките несъвършенства и се опитват да “изтрият” образа на идеалното лице и тяло.
Сред клиентите на Ogilvy са и световният козметичен бранд Dove, който вече няколко години залагат на реални хора в техните реклмани кампании и се обявяват категорично срещу дигитално коригираните снимки и съдържание.
Тук можете да си припомните и последната капмания на Dove, която имаше огромен успех по цял свят.
Според вас, възможен ли е краят на разкрасителните филтри в социалните мрежи?
Снимки и информация: The Drum / Dove