Краят на филтрите в социалните мрежи – възможен ли е?
Инфлуенсъри Филтри Ogilvy Dove
Британската рекламна агенция Ogilvy съобщи, че спира работа с инфлуенсъри, които коригират дигитално лицата и телата си

Инфлуенсъри Филтри Ogilvy DoveРаул Титус, който отговаря за отдела за работа с инфлуенсъри в Ogilvy, коментира пред The Drum, че компанията планира до декември 2022 да спре напълно работа с инфлуенсъри, които коригират дигитално лицата и телата, а с това и да помогнат за приемането на законопроекта във Великобритания, който цели да забрани дигитално коригираните снимки в социалните мрежи, с платено съдържание.

Проблемите сред младите и активно използващите социални мрежи се засилват пре последните години. Нерелаистичните представи за красота, подтикват все повече млади момичета и момчета към злоупотреба с пластична хирургия и по-леки разкрасителни процедури, употреба на филъри, а в много случаи и към психични и хранителни разтройства.

Все повече звезди, известни личности и лидери на мнение в социалните мрежи се обръщат към body positive кампаниите и “пропагандират” споделянето на реални снимки. Много от тях обръщат внимание на чисто човешките несъвършенства и се опитват да “изтрият” образа на идеалното лице и тяло.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dove Global Channel (@dove)

Сред клиентите на Ogilvy са и световният козметичен бранд Dove, който вече няколко години залагат на реални хора в техните реклмани кампании и се обявяват категорично срещу дигитално коригираните снимки и съдържание.

Тук можете да си припомните и последната капмания на Dove, която имаше огромен успех по цял свят.

Според вас, възможен ли е краят на разкрасителните филтри в социалните мрежи?

 

Снимки и информация: The Drum / Dove

 

Лайфстайл

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации