Българската марка очила KWIAT има над 25 години опит в оптическия бранш. Дизайнът на моделите слънчеви очила и диоптрични рамки е винаги актуален, съобразен с водещите световни модни тенденции и с регионалните особености на различните пазари, където KWIAT присъства. През 2016 г. KWIAT за първи път много успешно представи новата си колекция слънчеви и диоптрични очила по време на най-голямото в света оптическо изложение – MIDO в Милано.
Моделите в актуалната колекция на KWIAT съчетават удобство и шик – функционални, иновативни и стилни. Българската марка очила предлага изобилие от форми, комбинации от цветове в модели с оригинални и класически дизайнерски решения. Освен актуалните в момента слънчеви и диоптрични очила, по време на Sofia Fashion Week AW 2016, KWIAT ще представи за първи път и избрани предложения от колекцията за 2017-та година.
През годините KWIAT е предпочитана марка очила от редица известни личности. Много от тях подкрепят и каузата – грижа за очното здраве на децата в България, която е неразделна част от социално ангажираната дейност на KWIAT. Кампанията за профилактика на детското зрение на KWIAT се провежда за четвърта поредна година и дава възможност за безплатен скрининг на очите на деца в цялата страна през месеците септември и октомври 2016 г.