Lacoste и IUCN набират средства в полза на 10 застрашени от изчезване животински видове. За целта емблематичният за модния бранд крокодил отстъпва своето място в лимитираната колекция “Save Our Species”
Instagram will load in the frontend.
Миналата година в името на една хубава кауза емблематичният крокодил от логото на Lacoste отстъпи мястото си на няколко застрашени вида животни. За нас е огромно удоволствие да научим, че преди броени дни модната къща за втора поредна година вдъхва живот на инициативата “Save Our Species” и че новата лимитирана колекция, посветена на затрашени видове, е не просто факт, но и вече разпродадена.
Instagram will load in the frontend.
Като един от малкото луксозни лейбъли, които насочват вниманието ни към проблемите на околната среда, на 22-ри май Lacoste пусна в продажба лимитирана линия тениски с яка, която е резултат от колаборация с IUCN /Union for Conservation of Nature.
Instagram will load in the frontend.
Тазгодишната колекция “Save Our Species” се състои от общо 3,520 тениски, всяка от които е на цена от 185 долара. В края на проекта, събраните пари отиват при Union for Conservation of Nature и ще служат за помагане опазването на застрашените видове.
Instagram will load in the frontend.
От всеки от 10-те дизайна е налична лимитирана бройка, която съответства на оставащия брой животни от съответния застрашен вид, като най-малко са тениските с California porpoise – едва 30. Освен това, всеки отделен модел тениска е наличен в един единствен магазин по света, както следва:
Париж – The Iberian Lynx – 589 броя
Лондон – The Yemeni Mouse – 150 броя
Лос Анджелис – The Opal Goodeid – 150 броя
Токио – The Northern Hairy-Nosed Wombat – 115 броя
Маями – The Mountain Chicken – 132 броя
Берлин – The Addax – 90 броя
Шангхай – The Cebu Damselfly – 50 броя
Ню Йорк – The North Atlantic Right Whale – 444 броя
Сеул – The Moheli Scops Owl – 400 броя
Онлайн – The Hawaiian Monk Seal – 1400 броя
Instagram will load in the frontend.
Снимки: Instagram