Louis Vuitton преобразява настолна игра и я продава за $2400

https://www.instagram.com/p/BtN0rt5g1F3/

Дженга е игра, целта на която е да изградиш възможно най-висока кула с помощта на дървени плочки, внимавайки тя да не падне. В един или друг период от живота си, сигурно всеки от нас я е играл поне веднъж. А ако вие не сте, не се притеснявайте. Сега ви се предоставя възможност да го направите и то по много стилен начин. Стига, разбира се, да нямате против заплащането на няколко хиляди лева за Дженга с етикет на Louis Vuitton.

https://www.instagram.com/p/Bs8-UiqAICo/

Благодарение на Virgil Abloh, който е начело на френската модна къща, традиционната игра Дженга придобива нов облик. Новият продукт на бранда предстои да бъде пуснат като част от колекцията за есен/зима 2019 и представлява стилна плексигласова кутия с още по-стилна дръжка.

Вътре ще намерите 54 плочки, всяка от които с монограма LV. Вместо от дърво, елементите, също като кутията, са изработени от плексиглас и са в различни цветове.

Без съмнение новият външен вид на играта е невероятен, но това, което ни шокира, е нейната цена. А дори по-шокиращ е фактът, че вече много хора из интернет пространството изразяват огромното си желание да я купят, независимо от това, че струва $2400.

https://www.instagram.com/p/Bs8u2Z0hSuF/

Virgil Abloh, дизайнерът начело на Louis Vuitton, първо ни впечатли с интересна кампания, а сега ни изуми и с продукт отвъд границите на модната индустрия. Въпросът е, какво е следващото нещо, с което ще събере погледите на всички. В очакване сме да разберем.

Снимки: Instagram

Лайфстайл

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации