Michael Kors в защита на животните
Дизайнерът обяви в петък, че от следващата година, няма да използва естествена кожа в колекциите си. Еко-политиката ще засегне и бранда Jimmy Choo.

 

Before & after ➡: on set of our Holiday ad campaign. #GiveKors

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

Все повече компании търсят алтернативни начини да заместят естествената кожа в колекциите си и това да изглежда добре. Проблемът с убиването на животни с цел производството на палта, шапки, обувки и всякакви дрехи винаги е бил на дневен ред, а природозащитниците призовават за промяна и се борят за защитата на животните от години. Въпреки призивите, 70 % от брандовете са използвали естествена кожа в колекциите си Есен/Зима 2017, обявяват от Fur Information Council of America.

Корс е набеждаван много пъти през годините относно използването на кожа в колекциите си. През юни тази година речта му в Metropolitan Museum of Art в Ню Йорк бе прекъсната от природозащитник, скандирайки, че ,,ръцете на дизайнера са изцапани в кръв”, че той е ,,чудовище”, и ,,животинската кожа не е мода”. Решението за новата политика на компанията идва именно след години провокации. Gucci, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger и още имена също подкрепят идеята и се отказват от естествената кожа. Изглежда, се задава истинска промяна на модния подиум и през февруари се надяваме да станем свидетели на една по-хуманна и иновативна мода.

 

Royal treatment. #AutumnLuxe

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

 На 15.12 – петък, John D. Idol, изпълнителен директор на Michael Kors обяви решението в полза на животните на среща с представители на ПЕТА – организация за защита на правата на животните.

,,Благодарение на напредъка на технологиите в производството на платове, имаме възможността да създадем лукс и естетика, като използваме изкуствена кожа. Ще покажем новите техники на предстоящото ревю през февруари.” – обяви дизайнерът.

,,Това решение поставя нова глава докато нашата компания продължава да развива използването на иновативни материали.” – допълва изпълнителния директор на марката  John D. Idol.

Снимка: Evan Agostini/Invision/AP

Мода

Свързани Публикации