Модният бранд СУХО отказва да рекламира в Big Brother 2024

Модният бранд за луксозни хавлии и халати отказва да рекламира в предаването Big Brother 2024 заради разрива с моралните ценности и принципи на бранда.

 

Любимият ни клиент Cyxo, който това лято направи запомнящо се ревю на сцената на Summer Fashion Weekend, и на есенното издание на Sofia Fashion Week, се отказва от рекламно позициониране и ще прекрати договора си с Nova TV. Това разбираме от официалното изявление на бранда СУХО в профилите в социалните им мрежи.
След старта на рейтинговия формат Big Brother 2024, социалните мрежи бяха заляти от вълна от неодобрение заради подбора на участниците и съмнителните морални ценности, които презентира риалитито още в първите си епизоди.
СУХО са верен партньор и клиент на българската модна телевизия Code Fashion TV и екипът ни нямаше как да остане безучастен в ситуацията. Ние, от Code Fashion TV, винаги сме подкрепяли адекватните морални, етични и културни ценности, които определят модния и телевизионен бизнес. Вярна на принципа си, собственика на медията, Госпожа Мария Бонева, винаги е казвала, че не всичко е пари и рейтинг и рано или късно, когато създаваш устойчив бизнес без компромиси, това се забелязва от клиенти, читатели и зрители. Това все повече ни показва, че новия проект на медията, което ще бъде умно риалити, ще се появи в най-адекватния момент през 2025 година.
Гледайте участието на Сухо на ревю на Code Fashion ТУК.
Публикуваме, без редакторска намеса, изявлението на модния бранд СУХО и ги подкрепяме в техния избор!
Ванеса Стаменова

Автор

Свързани Публикации