Новият бутик на La Perla в Токио доказва, че изкуството може да бъде интегрирано в модата, заедно с дизайна и структурата. Луксозният новооткрит бутик представя една женствена галерия за бельо. С съвременен футуристичен стил и раздвижени манекени, които създават динамиката на пространството.
“La Perla е специална марка, която винаги е търсила възможност да изрази своето обаяние в Япония”, каза Naruhiko Kamata, изпълнителният директор на La Perla Япония. “Днес аз съм много щастлив да обявя откриването на магазина La Perla, който притежава идеалната витрина на марката.”
Само няколко месеца след откриването на водеща магазин на луксозната марка La Perla Ginza Boutique, в престижния търговски център в Япония – Aoyama Ginza Flagship Store. Новият бутик в Токио потвърждава, че Япония се превръща в стратегически район в плана за разширяване на бранда на дребно.