След цяло лято прекарано в компанията и зад кулисите по турнетата на най-горещите поп звезди на сцената, италианското чудо на модата GCDS обединява сили с титаните на филмовата индустрия Universal Studios, за да ни предоставят една смразяваща кръвта колаборация … съвсем на време за Хелоуин.
Италианската марка GCDS (името първоначално е акроним за “God Can’t Destroy Streetwear”/„Бог не може да унищожи уличната мода“, но в сегашни дни компанията предпочита „Giuliano Calza Design Studio“) пуснаха капсулна колекция, вдъхновена от най-смразяващите кръвта образи от филми на ужасите от Universal Pictures. Капсулата бе представена за първи път през февруари тази година в Милано, по време на кампанията на GCDS “Toys for Adults”/„Играчки за възрастни“. Дизайните бяха вдъхновени от Чъки, рижавата кукла-убиец и обичан герой на ужасите, която през последните 3-4 години непрестанно набира нови фенове, но също така и от Дракула, най-емблематичното чудовище на Universal.
Колекцията показва оригинални произведения на изкуството от класически филми на Universal. Сред най-емблематичните артикули са суичър с щампа на Чъки, прозрачна мини-рокля с изображението на Дракула. В колекцията ще видите и чантите Mega Comma и Comma Notte в нов вид, специално създаден за случая – те са изработени от жакардов плат с щампа на Чъки.
За колекцията си, Джулиано Калза – творческият директор на GCDS – споделя „Киното и модата се намират в едно и също царство на творчеството, и двете разказват истории и успяват да преплетат реалността с фантазията. С тази капсулна колекция исках да почета една от моите детски хиперфиксации: чудовищата. Те не бяха просто ужасяващи, а по-скоро ми се струваха неразбрани, често етикетирани като зли или лоши. За мен под тяхната плашеща външност, се крие човечност, крие се сила, но също така и много вътрешни битки. Това резонира дълбоко с мен и моите лични преживявания.”.
За да отбележи това фантастично партньорство и тази прекрасна колекция, марката ще бъде домакин на тематична частна “ужасяваща” вечеря в Universal Studios в Холивуд на 23 октомври. Разбира се, Calzа ще посрещне ВИП гости, списъкът с имената на които все още, обаче, се пази в тайна.
С цени, вариращи от 120 евро до 690 евро, капсулната колекция е вече налична онлайн ТУК.
Снимки: GCDS.com/ Getty Images