Rihanna и Adam Selman с нова колекция за Свети Валентин
Първата дизайнерска колаборация на Savage X Fenty е с креативния Adam Selman и представя секси бельо за деня на влюбените

https://www.instagram.com/p/B6xeqAMBtBf/

След като смая всички с уменията си на дизайнер и бизнесдама през 2019-та, Rihanna поставя ударно начало на 2020, което обещава поредната й успешна година, изпълнена с много вълнения.

Най-новото предложение на модната икона и нейния бранд Savage X Fenty е атрактивна, капсулна колекция бельо. Предизвикателните дизайни са създадени специално за идния Свети Валентин, в сътрудничество с дизайнера Adam Selman.

„Не мога да си представя никого другиго освен Adam [Selman] за първата дизайнерска колаборация на Savage X Fenty. Adam е всичко, което брандът представлява – забавен, закачлив, секси.“

– Rihanna

https://www.instagram.com/p/B61ZVqmBskg/

„Смятам, че с Rihanna работим много добре. Тя ми вярва и аз ѝ се доверявам, защото тя много добре знае какво прави“
– Adam Selman

https://www.instagram.com/p/B6ybiQUlO_P/

Основните цветове в колекцията са червеният и черният, а сред атрактивните елементи са тематичните за празника сърчица и закачливи ципове. Досущ като самата Rihanna, дизайните излъчват много увереност и сексапил.

„Savage X означава да създадете свои собствени правила и да изразявате вашите собствени настроение, характер и стил, а не тези на някой друг.“

– Rihanna

https://www.instagram.com/p/B600CmVlcd-/

Както винаги, дизайнерката на Fenty е насреща, за да задоволи желанията на всички ни, предлагайки богат избор от размери, което ни кара да й се възхищаваме дори повече. Самата изпълнителка винаги е казвала, че за нейната модна линия е без значение сексуалната ориентация, телосложението и цвета на кожата.

„Тя или той, който и да го носи, трябва да се чувства уверен в себе си. Бельото е красиво и секси и със сигурност ще повдигне настроението за празника“

– Adam Selman

https://www.instagram.com/p/B6zDZxrlO68/

Модната линия включва 19 различни дизайна, вдъхновени от 80-те. Всички те са налични онлaйн, а цените варират между 41 и 143 лева.

https://www.instagram.com/p/B62feDFAjvU/

Линията бе представена чрез атрактивни снимки в социалните медии и вълнуващо видео с участието на моделите Paloma Elsesser, Adesuwa, Fiffany Luu, Joan Smalls и разбира се, самата Rihanna.

https://www.instagram.com/p/B608LDwlx-4/

Наслаждавайки се на интересните кадри, за пореден път се убеждаваме в едно – Rihanna винаги ще бъде най-доброто рекламно лице на собствените си модни линии.

https://www.instagram.com/p/B6248QpAx3a/

Още дизайни можем да очакваме през април 2020.

https://www.instagram.com/p/B6xkgQGo6Aq/

Снимки: Instagram

Добавете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Мода

Свързани
Публикации