Tommy Hilfiger обяви победителя от състезанието New Legacy Challenge
Tommy Hilfiger Награда Мода Code Fashion TV
Tommy Hilfiger обяви победителя от състезанието New Legacy Challenge, организирано съвместно с организацията Harlem’s Fashion Row

Tommy Hilfiger Награда Мода Code Fashion TVTommy Hilfiger, представляван в България от SARKK SA, обяви Кларънс Рут като победителя в състезанието по дизайн New Legacy Challenge. Инициативата е плод на общите усилия на американската модна къща и организацията Harlem’s Fashion Row, чиято движеща философия е осигуряването на равноправен достъп и шансове за изява на модни предприемачи и дизайнери от разнообразни социални групи. До финална на конкурса достигнаха трима финалисти, които представиха 6 свои стилови интерпретации, вдъхновени от „prep” модата. Рут ще получи безвъзмездна помощ на стойност 20 000$ и възможността съвместно да проектира капсулна колекция заедно с дизайнерския екип на Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger Награда Мода Code Fashion TVСъстезанието New Legacy Challenge се заражда с идеята да се подкрепят творци от многообразни социални слоеве и групи да достигнат до глобалната публика. Водени от заложената още при основаването си философия за мода, която не хаби ресурси и приветства всички, Tommy Hilfiger намери подходящ партньор в лицето на Harlem’s Fashion Row, чийто основен двигател за дейност има допирни точки с американския бранд.

Tommy Hilfiger Награда Мода Code Fashion TV„Да наблюдаваш пътя на млади и талантливи хора, тепърва стъпващи в света на модната индустрия е невероятно преживяване. Финалистите показаха креативност извън рамките, както и тяхното разбиране за заданието в конкурса, осъществен в партньорство с Harlem’s Fashion Row. Бъдещето на нашата индустрия е изградено днес, благодарение на тези разнолики таланти, които участваха в New Legacy Challenge.”, коментира Томи Хилфигър, основател на едноименната модна марка.

Кандидатстването за състезанието започна още през 2021 г., като 12 кандидатури на дизайнери бяха избрани и в последствие поканени да представят творчеството си пред журито виртуално. Трима финалисти стигнаха до последния кръг на състезанието, където тяхното разбиране за стил и мода на дадена тематика бе оценено от журито, сред които бяха Томи Хилфигър и актьорът Антъни Рамос, който е и лице на бранда в последните му няколко сезонни кампании.

Tommy Hilfiger Награда Мода Code Fashion TV„Тази възможност ми донесе невероятна творческа свобода. Учех се и израснах, благодарение на моя ментор, предоставен от Tommy Hilfiger. Вълнувам се да продължа напред и да взема всичко, което съм научил досега и да го интегрирам в моя процес на проектиране, както и да предложа подкрепата си на разнообразните дизайнери, които ще последват моя пример.”, каза Кларънс Рут, победителят в New Legacy Challenge. Кларънс има своя собствена марка дрехи, при която основен фокус заема интерпретацията на деним модели, погледната през призмата на стрийт културата.

На финалното събитие включваше бе представена и прожекция на документалната поредица, посветена на New Legacy Challenge, режисирана от Лучина Фишър. Кадрите дават на публиката поглед отвътре към предизвикателството, а глобалната им премиера ще се осъществи в каналните на Tommy Hilfiger през април 2022 г.

 

За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Северна Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Считано от 1 юли 2019 г. SARKK SA бе обявен за ексклузивен дистрибутор и франчайз партньор за марката CALVIN KLEIN в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Северна Македония. SARKK SA винаги се стреми към устойчив и стабилен растеж, и е водена от ценностите на корпоративната социална отговорност. Тя е една от най-стабилните корпорации в бранша и се разраства, като съумява да завоюва дори и най-взискателните потребители

 

За Tommy Hilfiger

С портфолио, включващо марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger една от най-разпознаваемите премиум дизайн корпорации в света. Основната й дейност се състои в създаването и маркетинга на ежедневни, официални и спортни облекла за мъже, жени и деца, деним колекции, бельо (вкл. пижами и спално бельо), обувки и аксесоари. Чрез определени партньори Tommy Hilfiger, предлага и слънчеви очила, парфюми, часовници, бански костюми, чорапи, кожени изделия, аксесоари за дома и за пътуване. Линията TOMMY JEANS се състои от деним облекла, както и обувки за мъже и жени. Колекциите включват и голямо разнообразие от чанти, аксесоари и парфюми.

 

За Harlem’s Fashion Row

Основана през 2007 г. от Брандис Даниел, организацията подкрепя нововъзникващи таланти и предоставя платформа за изява на разностранни дизайнери. Harlem’s Fashion Row (HFR) ангажира публиката и запознава партньорите на агенцията с новооткрити дизайнери в модата. Мисията на HFR е да представи и демонстрира нововъзникващия талант чрез национални събития и персонализирани мултиплатформени програми. Организацията инициира иновативни събития, които привличат разностранни влиятелни лица, свързани с модната индустрия. Тяхната цел е да предоставят реални бизнес възможности на цветнокожите в модата, за да покажат своите умения и способности в индустрия, която често е недостъпна за тази група от обществото.

 

Мода

Свързани Публикации