Tommy Hilfiger обявява партньорството си с Шон Мендес
Шон Мендес Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger обявява партньорството си с Шон Мендес като част от своята стратегия за устойчиво развитие

Певецът и американската модна къща ще си партнират дългосрочно, водени от стремежа си към бъдеще, в което грижата за заобикалящатя ни свят ще е на челна позиция.

Tommy Hilfiger, представляван в България от SARKK SA, с радост обявяви партньорството си с канадския певец Шон Мендес. Сътрудничеството ще премине под мотото „Play it Forward” и е израз на споделената визия на бранда и певеца за по-добро бъдеще. Началният тон за дългосрочното партньорство бе даден днес с лансирането на кампанията „Classics Reborn” за лято 2022. В основата на кампанията е колекцията „1985“, която черпи вдъхновение от първите дни на основаването на американския бранд и моделите, превърнали се десетилетия по-късно в емблематични за бранда. Кооперацията между канадския певец и Tommy Hilfiger ще продължи няколко сезона, като двете страни ще работят съвместно по важните теми през периода.

Вдъхновена от миналото, но направена с материите на бъдещето

Шон Мендес Tommy HilfigerПартньорството между Шон Мендес и Tommy Hilfiger стартира в рамките на колекцията „1985“. От бранда се връщат към своите корени от 1985 година и моделите, които са се превърнали в синоним на Tommy Hilfiger. През последните няколко години американската марка стриктно се придържа към своето виждане за оползотворяване на всеки ресурс и приветстване на всички. Tommy Hilfiger са в непрекъснат процес на търсене на нови и иновативни материи и начини, по които могат да използват наличните си ресурси, за да направят новите си моделите по-устойчиви с всеки нов сезон.

Колекцията „1985“ преобразява най-ембелматичните модели на марката, като например поло ризата, която днес е направена от изцяло органичен памук. Преминавайки към използването на органичен памук, с настоящата колекция Tommy Hilfiger намалява CO2 емисиите с 48% и предотвратява създаването на нови 692 тона. Това е еквивалентът на 641 еднопосочни полета от Лондон до Ню Йорк за един пътник. Друг легендарен модел от архива на Tommy Hilfiger е денимът. Днес той е произведен от 20% рециклиран памук, добит след първоначалните фази на производство, което намалява разхода на  вода и електроенергия по време на довършителните етапи от производството.

„Шон е не само талантлив музикант. Той е част и от новото поколение, в чийто ръце лежи бъдещето, поколението, което разбира необходимостта от действието. Обединявайки усилията си с Шон, за да се научим, споделим и развием нашите таланти, ние можем да надградим това, което вече сме постигнали и да преминем на следващото ниво по отношение нашата стратегия за устойчивост. Макар да ни предстои да извървим дълъг път, заедно можем да постигнем още по-голяма информираност относно каузата и да окажем положително, дълготрайно въздействие.“, коментира Томи Хилфигър, основател на едноименната модна къща.

Световно турне с по-малко въглеродни емисии

Шон Мендес Tommy HilfigerКато следващо ниво на колаборацията между Tommy Hilfiger и Шон Мендес е дарение на стойност 1 милион долара за намаляване и компенсиране на въглеродния отпечатък от предстоящото турне на певеца. Той потегля на първото си турне след 3-годишна пауза причинена от пандемията. Турнето, озаглавено Wonder: The World Tour си е поставило за цел да генерира с до 50% по-малко CO2 емисии, в сравнение с последното му световно турне през 2019 г. и да намали всички останали емисии, свързани с цялостната организация.

От екипа на изпълнителя са си поставили ясни екологични цели представени в Устойчива политика по време на турнета, а чрез дарението от Tommy Hilfiger се надяват да допринесат за изпълнението им. Значителна част от инвестицията ще бъде разпределена и към продължаващите усилия на модната къща за органично и хуманно отглеждане на памук. По време на турнето си Шон Мендес също ще носи изработени по поръчка и по-устойчиви костюми, направени с помощта на платове, останали неизползвани от предишни колекции или пък от архивната селекция на бранда.

Шон Мендес Tommy Hilfiger„Винаги съм бил вдъхновен от Томи и емблематичната марка, която той е изградил. Развълнуван съм да споделя нашето приключение с моите фенове. Всеки трябва да участва в създаването на по-устойчиво бъдеще и аз съм амбициран да видя какво можем да постигнем заедно. Очаквам с нетърпение да се учим един от друг, да открием как творческото преосмисляне може да има положителен ефект върху модната индустрия и да споделя какво означава за мен да живеем по-устойчиво.”, казва Шон Мендес.

Предвижда се партньорството между Tommy Hilfiger и певеца да продължи със съвместна капсулна колекция през пролет 2023, която ще прекрои емблематичния стил на бранда през призмата на нови иновации и практики в областта на рециклирането и кръговата икономика.

# # #

За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Северна Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Считано от 1 юли 2019 г. SARKK SA бе обявен за ексклузивен дистрибутор и франчайз партньор за марката CALVIN KLEIN в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Северна Македония. SARKK SA винаги се стреми към устойчив и стабилен растеж, и е водена от ценностите на корпоративната социална отговорност. Тя е една от най-стабилните корпорации в бранша и се разраства, като съумява да завоюва дори и най-взискателните потребители

За Tommy Hilfiger

С портфолио, включващо марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger една от най-разпознаваемите премиум дизайн корпорации в света. Основната й дейност се състои в създаването и маркетинга на ежедневни, официални и спортни облекла за мъже, жени и деца, деним колекции, бельо (вкл. пижами и спално бельо), обувки и аксесоари. Чрез определени партньори Tommy Hilfiger, предлага и слънчеви очила, парфюми, часовници, бански костюми, чорапи, кожени изделия, аксесоари за дома и за пътуване. Линията TOMMY JEANS се състои от деним облекла, както и обувки за мъже и жени. Колекциите включват и голямо разнообразие от чанти, аксесоари и парфюми.

За Шон Мендес

Роден в Торонто, Канада, Шон Мендес е трикратно номиниран за GRAMMY певец, автор на песни и продуцент. Той е известен със своите хитови песни „Stitches“, „Treat You Better“, „Señorita“ и новият му сингъл „When You’re Gone“. Той е третият най-млад солов изпълнител, постигнал три последователни албума №1. През 2020 г. той беше най-младият мъж изпълнител, който някога е оглавявал Billboard 200 с четири студийни албума до момента. В допълнение към музикалните си постижения, Шон Мендес подкрепя различни хуманитарни усилия и през 2019 г. той стартира фондация The Shawn Mendes Foundation, която се стреми да вдъхнови днешните младежи да открият каузите, за които са пристрастни, като същевременно им дава възможност да променят света. Като част от текущата си мисия, фондацията предоставя ресурси и разпределя финансови средства озаглавени „Wonder Grants“, за да даде възможност на младите таланти да създадат нови възможности и да подобрят своите общности.

Мода

Свързани Публикации