Август е по-горещо с трендовете на Емили и компания
Един от най-обсъжданите сериали вече 4 сезона е “Емили в Париж”. Едни го определят за съвременната версия на “Секса и града” ( и как не, когато и двата сериала са създаде от брилянтния ум на Дарън Стар,, много французи пък са засегнати от начина, по който са представени някои от техните специфични национални особености, а трети просто се забавляваме и наслаждаваме на уникалния декор и топ тоалети, които са в основата на огромния успех на сериала.
PARIS, FRANCE – DECEMBER 06: Lily Collins and Ashley Park attend the “Emily In Paris” by Netflix – Season 3 World Premiere at Theatre Des Champs Elysees on December 06, 2022 in Paris, France. (Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images)
Модата е неразделна част от Емили в Париж. Как да определим стила на Емили Купър? Той нещо средно между Блеър Уолдорф и Кари Брадшоу, с умело съчетание между чисто луксозни дизайнерски ансамбли и експлозивни аксесоари. От паветата на Париж до небостъргачите на Чикаго, гардеробът на Емили е пълен с френски класики, преразгледани с модерен прочит и привкус. И този ТВ сезон тя не изневерява на разкошни барети, блейзъри, комбинирани с елегантни рокли, всичко това украсено със закачливи, ултра-женствени аксесоари.
Нейната екранна най-вярна приятелка – Минди може и да не е главният герой, но с пищен стил често блести още по-ярко и от Емили под светлината на прожекторите. И в тези епизоди ще се насладите на рокли с пайети, щампи и секси комбинации, които са истински призив да бъдем смели.
Първите 5 епизода на 4-ти сезон са вече достъпни за гледане и дадоха много на модното ни око.
За пореден път “Емили в Париж” показа, че е моден сериал, но не само, защото с лекота ни кара да се замислим за важни теми и във фешън бранша.
В този сезон ще откриете екзотичната Минди Чен, най-добрата приятелка на Емили, изправена пред финансови предизвикателства, които заплашват да опетнят нейния легендарен музикален блясък. Тогава Емили Купър, винаги пълна с идеи, я запознава с всеизвестния мултибранд за дрехи Vestiaire Collective, който е идеалното решение за връщане към живота на дизайнерски съкровища, които вече не носим, а и е брилянтна идея да попълни портфейла си и да не оставяме негативен еко отпечатък.
Засяга се и една според мен от най-важните теми в модата днес, а именно решение на проблема с бълващите реплики, които ни заливат и които са в ущърб на модните гении. Точно в този епизод от реално съществуващото приложение ни показват как преди да приемат за препродажба роклята на Минди от Balmain, те проверяват дали е оригинална и разполага с всички необходими етикети и качество, и се подчертава ненадминатият опит на Vestiaire Collective в удостоверяването, което ни напомня, че трябва да пазаруваме от платформи и шопове с надеждна репутация за нас любителите на съвременната и луксозна мода.
И без съмнение най-любимата визия от първите 5 епизода за мен е тази от маскения бал. Клиентът на Agence Grateau Maison Lavaux – ръководен от бившия на Силви – Антоан (Уилям Абади) – лансира трогателен нов аромат в колаборация с Baccarat. Парфюмът носи името Heartbreak, а Емили организира черно-бял бал с маски за събитието. Сладката американка пристигна в съвременен тоалет, изцяло вдъхновен от Одри Хепбърн и „Моята прекрасна лейди“. Поръчково раирано цяло майо от глава до пети, подчертаващо талията с пола с колан, проектирана от Харис Рийд за Нина Ричи. Визията беше допълнена с черна шапка с широка периферия и дантелена маска за очи.Да, Емили, как ли ще ни очароваш в следващите 5 епизода? Предстои да разберем през септември.