TREND OF THE MONTH:TikTok милиардерка

Елица Стойчева
Време за четене: 3

Хейли Бийбър влиза в клуба на милиардерите: продава Rhode за над 1 милиард долара, но остава начело на марката

Колкото и да са налудничави и дори нефункционалните, причудливите кейсове за телефон и галнцовете на Хейли я превърнаха в модна икона.

28-годишната бизнесдама Хейли Бийбър официално се присъединява към редиците на милиардерите след като постигна впечатляваща сделка за продажбата на козметичната си марка Rhode. Според източници, Бийбър ще получи 800 милиона долара в брой, като ще има възможност да прибави още 200 милиона долара към сумата, ако компанията покаже ръст в продажбите през следващите три години.

Очакванията за постигане на този резултат са повече от реалистични – само миналата година Rhode генерира приходи от 200 милиона долара, превръщайки се в един от най-динамично развиващите се брандове в индустрията.

Въпреки че продава своята империя, създадена едва преди три години, Хейли ще остане активна част от развитието на марката. Тя ще продължи да заема ключови позиции – главен креативен директор, ръководител на иновациите и стратегически съветник на Rhode и новия собственик e.l.f. Beauty.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hailey Rhode Bieber (@haileybieber)

Сделката бе потвърдена лично от Хейли Бийбър в социалните мрежи. Тя сподели емоционално изявление, в което благодари на екипа си и изрази вълнение от бъдещето на марката:

„Винаги съм имала големи мечти за Rhode и най-важното за мен е да продължа да разширявам марката до повече страни и повече хора по света. Ще направим следващата глава още по-невероятна! Това е само началото.“

От идея до глобален феномен

Хейли основава Rhode през 2022 г. с ясна визия – достъпни, ефективни и визуално атрактивни продукти, които да се открояват в социалните мрежи. Брандът бързо се превърна в хит, особено след като Бийбър популяризира тенденцията за „глазирана кожа“, която стана вайръл в TikTok.

Гланцовете за устни в четири нюанса и иновативните калъфи-държачи за телефон, пуснати заедно с тях, се оказаха търговски хит и допринесоха за експлозивния ръст на продажбите. Марката продължава да използва TikTok и Instagram като основен двигател за комуникация и растеж, като се възползва максимално от влиянието на Хейли и нейната естетика.

Сега, с подкрепата на e.l.f. Beauty и солидна финансова инжекция, Rhode е готова да покори още повече пазари и да се утвърди като глобален играч в индустрията за красота.

Снимки: Инстаграм

Елица Стойчева

Автор

Сподели статията