TREND OF THE WEEK: Шнолата- най-добра приятелка

За щастие животът бавно се връща към стария ритъм и вече отново излизаме от домовете си и бързаме по задачи и срещи. Сигурна съм, че за много дами стилизирането на косата е причина за ранно ставане сутрин. Е, имам идея как да поспите повече с един позабравен аксесоар, който добрите нови инфлуенсъри възродиха.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

Шнолата се завърна ударно, дори на червения килим. Джиджи Хадид изпозлва шнола от PRADA  за аутфита си на червения килим Met Gala, надграждайки високата си опашка, изцяло в духа на шестдесетте. Хейли Бийбър и царицата на синьото око-  Chiara Ferragni, също затвърдиха славата на шнолата като бижу за коса, достатъчно само по себе си.

На пазара можем да открием уникални вариации този сезон. От много тънки, които по-скоро са като традиционните фиби до масивни шноли с характер.  Огромно предимство е, че с такова бижу за коса винаги можете да превърнете обикновения ден в усмихнат с прическа с ултрамодерно излъчване.

По време на последното ревю на Том Форд почти всеки аутфит бе съчетан не само с една, а дори с по две и три шноли.

Важно е да се възползваме от триковете за коса, но и да го правим внимателно, защото лесно може да се прекали с тях. По-умерени и семпли за офиса и мега щури за партито. Затова старото правило тук отново важи. Ако слагате повече от 2, махате последната за сигурност 🙂

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fashion Week (@fashionweek)


Елица Стойчева

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.