TREND OF THE WEEK: Ароматно кафе, яхти и Джеймс Бонд

Тази седмица премина в този прекрасен ред от съществителни и приятни действия. И ако всеки ден се събуждате с ароматната напитка, то днес ви предлагам да я разнообразите в чест на Международния ден на кафето. Отдавна дори за домашното му приготвяне са модерни различните смесвания на сладки вкусове, айс варианти или просто класическата му форма, смесена с мляко. Сега на мода е бадемовото. Но най-важно за кафето е компанията! Затова направете си го по ваш вкус и четете статията докрая.

Разбира се, най -прекрасно е след първото кафе да не се отправяте към офиса, а към някоя по-интересна дестинация. Такава за екипа на Code Fashion е Княжество Монако. През изминалия уикенд там се проведе ежегодното световноизвестно яхтено изложение, което ме впечатли с простора си. На местното пристанище Херкулес успях отблизо да се докосна до предложенията на над 500 водещи световни фирми – корабостроителници и производители на яхтено оборудване. Яхтите бяха интересно подредени на площ от около 20000 квадратни метра, а след специално онлайн записване голяма част могат да бъдат посетени и разгледани отвътре.

Не бива да разглеждаме Монако единствено като едно снобарско средище, защото монегасците имат дълга история и действително знаят какво е ред, класа и добър маркетинг, а заедно с това определено успяват да превърнат малката си по площ държава в интересна и за туристите, и за бизнеса целогодишно, като редуват светски събития с големи изложения. Ако искате и вие да сте модерни по монегаски маниер, можете да насочите поглед към супер и мега яхтите с дължина от над 30 до 90 метра. Изложението по традиция се проведе под патронажа на принца на Монако Албер II и най-интересната част от него, всъщност е благотворителната вечер, която го съпътства. Принцът по традиция бе домакин на 5-тото издание на благотворителния търг на Монте-Карло в помощ на планетарното здраве. Средствата, събрани от продажбата, ще подкрепят действията в полза на опазването на околната среда, както и детското образование чрез спорт.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sharon Stone (@sharonstone)

Международни художници и велики филантропи от света на науките, изкуствата, киното и музиката участваха, но най-силно се открои Шарън Стоун, която бе дама на Принца. Тя бе избрала тоалет от последното меко казано спорно ревю на Долче и Габана. Колекция, която буквално раздели модните критици, но пък Шарън за мен доста успешно бе преобразила роклята, като е премахнала ръкавите й.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sharon Stone (@sharonstone)

И докато още не сте си допили кафето, веднага ви давам и една кино идея. Още през изминалата година надълго и нашироко разказaх за Любимеца ни Бонд. Припомнете си тук. Но световната пандемия превърна последната серия от поредицата в „мисия невъзможна за гледане“ . Първата премиера в Европа – разбира се, бе в Монако. Най-сетне лентата е по кината навсякъде и независимо какво мислите за сакото на Даниел Крейг, заглавието на серията е повече от задължаващо! В София има и уникалния шанс за яка премиера. „Смъртта може да почака“ ще се излъчва на чист въздух на откритата сцена Парк-театър „Борисова градина“ на 2 октомври (събота).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by James Bond 007 (@007)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hello Monaco magazine (@hello_monaco)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by F4B Corp. (@f4bsomma)

Което и да изберете кафе, яхта или Джеймс Бонд, аз ви пожелавам в точния момент и трите. Винаги са на мода.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by #ElitsaStoycheva (@elitsastoycheva)

Снимки: Instagram

Елица Стойчева

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.