TREND OF THE WEEK: Грижа с шафран от CROZIA

Наричат шафрана „червеното злато“, а той дори в много държави е по-скъп и от златото. И има защо. От векове шафранът се използва като подправка, багрило, лекарство, парфюм и е считан за мощен афродизиак. Това чудодейно цвете освен, че ухае чудесно, притежава благотворно влияние и върху кожата ни.

Изключително приятно е, когато разглеждам чуждестранни списания от ранга на модната библия Vogue или гиганта Tatler, да попадна на български бранд, който произвежда козметика с шафран, отглеждан в България. CROZIA e българска козметична компания за бутикова козметика, чиято мисия е да разкрие неподозираното действие върху кожата, на това малко чудо от природата – шафрановия минзухар.  Всеки един продукт е дерматологично тестван и сертифициран с оценка Excellent от института Dermatest-Germany.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Crozia BG skincare (@crozia.bg)

Лечебните свойства на магичния шафран са познати от най-старите медицински документи, датиращи от 1600 г. пр. Хр. Освен в кулинарията, скъпоценният природен дар е особено значим в козметиката и медицината. И това го прави безценна и силно желана съставка с различини приложения. Оказва се, че климатът в страната ни е изключително подходящ за отглеждането на тази култура. Компания CROZIA притежава собствени насaждения с шафран, осъществявайки затворен цикъл на производство. След дълги лабораторни анализи от Англия, Франция, Швейцария и Германия, създателите на марка CROZIA са убедени, че в България могат да произвеждат най-качествения шафран за създаването на козметичните им продукти. Но докато достигнат луксозните опаковки до нас потребителите, необходим е дълъг път на прецизно отделяне на скъпоценните, наситено червени близалца от всеки цвят, наречени още стигми. Сушенето им също е деликатно, изискващо много умения и грижи, за да се съхранят максимално богатите свойства на екстрактите от шафран. Беритбата на шафрана е изключително трудоемък, но все пак безкрайно ароматен и красив ритуал, който се случва митично преди изгрев слънце.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Crozia BG skincare (@crozia.bg)

Съчетавайки древни рецепти и съвременни техники, CROZIA създава козметична линия BRILLIANCE от ново поколение и най-висок клас, която се състои от 5 продукта с подчертано възстановяващ и подмладяващ ефект.

Насладете се на всички продукти във видеото тук:

А в нашия Инстаграм профил можете да участвате и в игра за продукти!

Официални правила за участие в игра „Инстаграм Giveaway“

Организатори на Играта са  Код Фешън  и Crozia BG

Период на провеждане на Играта

Играта ще се проведе в периода от 25.02.2022 до 04.03.2022 г., включително.

Дефиниции

Настоящите правила на Играта съдържат термини, които имат следното значение:

3.1. „Участник“ е всяко дееспособно и пълнолетно физическо лице, с постоянен адрес на територията на Република България, което отговаря на условията за участие

Право на участие в играта

В Играта могат да участват всички пълнолетни и дееспособни физически лица, които имат постоянен адрес в Република България. Лица, които са директно свързани с организирането и/или изпълнението на Играта, членовете на семействата им, както и техни роднини по права линия, нямат право да участват в Играта.

Награда 2 продукта.

Механизъм на Играта, спечелване на награда, връчване на наградите

Участието в Играта НЕ е обвързано с покупка!

За да участва в Играта Участникът трябва да:

6.1. Отговаря на условията за участие в Играта  и да притежава валиден профил в платформата INSTAGRAM

6.2. в срока на Играта да са последвали профила на  Code Fashion и Crozia BG в INSTAGRAM

6.3. в срока на Играта да отбележат  приятел в коментар под снимката в профила

6.4. в срока на Играта да коментират с отговор на въпрос 

6.5. След приключване на периода на Играта, на случаен принцип ще се избеre печеливш

6.6. Печеливш Участниk ще бъдe обявен на страницата  в срок до __30_ дни, считано от избирането им. Всеки печеливш Участник следва да предостави на Организатора свой валиден адрес за доставка и телефон в срок до 10 дни, считано от обявяване на печелившите Участници. Предоставянето на адрес за доставка и телефон на Организатора, следва да стане по електронен път след като обаждане от Организатора,

6.7. Наградaта ще бъде доставена от Организаторите напълно безплатно с куриер до всеки печеливш Участник в срок от 45 работни дни. При отсъствие на печелившите Участници на посочения адрес за получаване при извършване на доставката, на същия ще бъде оставена бележка с адрес на най-близкия клон на куриерската служба, откъдето може да бъде получена наградата след представяне на документ за самоличност. И в този случай печелившият Участник не дължи никакви парични суми за получаване на доставката. При заявено желание от страна на печелившия Участник, той/тя може да получи наградата си и лично на адреса на управление на Организатора след предварителна уговорка с представители на Организатора за дата и час на получаване на наградата.

Ограничения

Всеки Участник може да спечели само една награда.

Обща информация за наградите и печелившите Участници

Наградата не може да бъде заменяна за пари в брой или за други награди. Предоставяне на наградата на трети лица не е разрешено. Организаторът може да изиска от Участниците да потвърдят тяхната самоличност, чрез предоставяне на съответните документи. При отказ от страна на печелившия Участник да потвърди самоличността си, същият губи правото си да получи наградата.

Значение на действията по регистрация в Играта

Чрез включването си в Играта по описания в настоящите правила начин, всеки Участник декларира, потвърждава и се съгласява за следното:

9.1. Че е запознат , приема и се задължава да спазва условията на настоящите правила на Играта;

9.2. Че отговаря на условията за участие в Играта и е съгласен да участва доброволно в нея;

9.3. Че няма да разкрива, освен в предвидените от закона случаи, пред трети лица информация за Организатора, станала му известна при или по повод участието му в Играта;

Лични данни

Чрез включването си в Играта по описания в настоящите правила начин, всеки Участник декларира, потвърждава и се съгласява за следното:

10.1. Че доброволно, за целите на участието си в Играта, е предоставил на Организаторите своите лични данни и данни за контакт включително, но не само:  INSTAGRAM профил, име и фамилия, електронна поща и други данни, които могат да представляват „лични данни“ по смисъла на чл. 4. От Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета;

10.2. Че е запознат с разпоредбите за защита на личните данни на физическите лица по Закона за защита на личните данни  и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, както и с факта, че Организаторът е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни и на Регламента;

10.3. Че е съгласен Организаторите, като спазва всички законови изисквания в областта на защитата на личните данни, да събира, съхранява и обработва по смисъла на Закона за личните данни и на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, в това число с автоматични средства, личните му данни за целите на провеждането и администрирането на Играта и доставката на спечелените награди.

10.4. Участникът се съгласява, че е съгласен Организаторите да разкриват и/или предоставят на трети лица лични му данни, когато това е необходимо за провеждането и/или администрирането на Играта и доставка на спечелените награди.

Гаранции на Организаторите

Участвайки в тази Игра, Участниците приемат и се ангажират с настоящите правила и се задължават да спазват техните условия и разпоредби. С участието си Участниците декларират, че имат право валидно и неограничено да извършват всички действия във връзка с участието в настоящата Игра.

Настоящите официални правила за участие в Играта са изготвени и приети от Организаторите.

 

 

 

 

 

 

 

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.