TREND OF THE WEEK: Магията на ритуалите на Natura Bissé

В дните преди Коледа ще ви запозная с магията на ритуалите на испанския бранд Natura Bissé Barcelona. Компанията е създадена през Natura Bissé 1979 г и до днес е лидер на пазара на професионална козметика. Основателят – Рикардо Фисас поставя началото на козметичен бранд, който изцяло държи на професионализъм,  отдаденост, социална отговорност, която и до днес е сред основните дейности на марката. А мотото им и до днес гласи „Всяка кожа има своя собствен глас.“

За четвърта година поред Natura Bissé печели наградата за „Най-добър СПА бранд в света“.  Много рядко марка от високия сегмент работи и върху продукти за домашна употреба. Natura Bissé не спират да ни изненадват и в тази посока. И вече освен в СПА центровете на най-добрите хотели по света и у нас, можете да се поглезите и с техни продукти за дома. Срещата с Natura Bissé е луксозно преживяване, събуждане на сетивата чрез изящни ритуали от главата до петите, осигурявайки усещане за вътрешен баланс и благополучие.

Какво ни разказа за марката ексклузивният й представител за България – Грети Гарсия, гледайте във видеото тук:

 

 

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.