TREND OF THE WEEK: Новият облик на Selena ES

Светът, който ни заобикаля, все по-рядко ни вдъхновява да летим. Но това провокира хората, отдадени на модата, да търсим нови поводи за израстване. Това е причината и тласъкът, стоящ в основата на промяната и новата бранд идентичност на българския монобранд в сферата на грижата за косата и коафьорското изкуство Selena ES.

Selena ES oт години е символ за високо качество, иновации, бизнес във фризьорския салон, маркетингова подкрепа за членовете на общността им, редовни обучения, доверие и най-вече работа с качествени продукти. От компанията уверяват, че всички тези прекрасни дейности ще продължат, надградени и подкрепени от новата им бранд идентичност и в новата им бизнес сграда и бъдеща академия за фризьори и маникюристи.

За новото си лого те са избрали кралското Жако. И в световен мащаб редица от големите марки се вдъхновяват от птиците. Птицата от векове е символ на красота, изящество, вдъхновение и най-вече свобода. Едни от най-известните корици на модната библия Vogue са именно с пернати същества.

На официално събитие в Grand Hotel Millennium Sofia Елена Стефанова, експерт по професионална козметика и маркетинг мениджър на Selena ES представи новата фирмена идентичност и разказа за вдъхновението на новия творчески екип в Selena ES, оглавен от Гергана Георгиева като креативен директор в компанията. Гостите имаха възможност да се снимат с жакото Джаро. А като подаръци получиха аксесоари за коса фишу или скрънчи от колекциите, които Selena ES създава със заявка да бъде компания, която е не само ориентирана около модните трендове в коафьорството, а и като част от модната индустрия.

В своята презентация Елена Стефанова, сподели, че идеята за новото лого стартира от факта, че тя самата отглежда у дома такава птица и през годините е успяла да я обикне и да се запознае с достойнствата на тези животни. Тяхната красота и преданост тя иска да превъплъти и в компанията. Цветовете, които са подбрани, оранжево и сиво, също носят своята символика. Сивото не е мрачно, а по-скоро млечно и за контраст, а оранжевото е категорично, пъстро и внася нужната топлина.

Отделно от новия облик на компанията, Selena ES ни представиха и нов веган продукт. Става дума за новата боя за коса на испанския професионален бранд Montibello – ÉCLAT. Изцяло в съзвучие със световния моден тренд към по-зелено производство това е не просто оцветяващ продукт, а натурална ревитализираща боя за коса, която превръща боядисването в изключителна терапия, базирана на естествени веган и биоразградими съставки, голямо количество растителни протеини от суперхрани, витамин С и технологията от следващо поколение TechBonder, която гарантира подсилване и възстановяване на косата. Нещо повече, тази боя не съдържа амоняк, тя не и съдържа MEA, а нова революционна щадяща за косата биоразградима съставка – АМP и опаковката й е от 100% рециклирана пластмаса.

Selena ES неслучайно избира сред асортимента им с приоритет да присъстват чистите, веган формули, разработени с помощта на съставки от естествен произход и устойчиви производствени практики, за да се сведе до минимум въздействието върху околната среда. Всичко това за един нов свят в полза на грижата за косата, хората и планетата. Вижте целия ни разговор с Елена Стефанова за TREND OF THE WEEK тук:

 

Елица Стойчева

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.