Още от създаването си през 1991 г. Versace Collection жъне страхотен успех като мъжка линия, фокусирана към американския пазар. Това естествено води до широко разпространение не само в САЩ, но по целия свят. През 2009 Донатела Версаче, криейтив и стайлинг директор на Versace, създава първата колекция на Versace Collection за дами.
Тя се произвежда и разпространява от Versace S.p.A. През 2010 г. марката е лансирана и в България. Логото на Versace Collection представлява половината от лицето на Медуза, възродения иконичен символ на миланската модна къща. Линиите на Versace Collection носят свое индивидуално ДНК, но задължително са в ореола на Versace Group.
Този сезон, луксозният бранд стъпва на модния подиум на Sofia Fashion Week AW 2016, където ще представи своите ексклузивни модели от най-новата си колекция. Тенденциите в облеклото вещаят цялостен стайлинг в един цвят. С нетърпение очакваме онова, което са ни подготвили представителите на бранда.