Гигантът на дамското бельо заяви в сряда, че си партнира с група вдъхновяващи жени – включително активисти за защита на правата на пола и предприемачи – за популяризиране на нов имидж на марката.
Тези жени, сред които индийската актриса и предприемач Приянка Чопра Джонас и активистката за правата на половете Меган Рапиное, ефективно ще влязат в ролята на ангелите на Victoria’s Secret, като станат лице и глас на марката.
Ангелите на Victoria’s Secret са били синоним на марката от края на 90-те години . Тези жени, които през годините включиха някои от най-известните модели в света – Жизел Бюндхен, Тайра Банкс и Хайди Клум – бяха лицето на марката чрез нейните маркетингови кампании и годишните шоу програми.
В интервю за The New York Times изпълнителният директор на Victoria’s Secret Мартин Уотърс заяви, че Ангелите не са „културно значими“.
В разцвета си, в края на 90-те и началото на 2000-та, шоутата на Victoria’s Secret имаха мощна роля, определяща какво е „секси“ в съвременния свят. В сегашни дни те са критикувани, че са малко остарели.
Ед Разек, бивш дългогодишен шеф на маркетинга в компанията майка на марката, L Brands, беше мозъкът зад ревюто. Razek беше смятан за един от най-влиятелните хора в света на модата в началото на 2000-та, помагайки за стартирането на кариерата на някои от най-известните модели в света.
Той подаде оставка през август 2019 г. и модното шоу беше отменено през ноември, една година след като направи противоречиви коментари относно представянето на трансджендъри и модели с по-голям размер в годишното си шоу.
Уотърс каза пред The Times, че неотдавнашният основен ремонт на марката отдавна е закъснял.
“Знаех, че трябва да сменим тази марка дълго време”, каза той. „Просто не сме контролирали компанията, за да можем да го направим.
„Навремето марката Victoria имаше един основен дух, който се наричаше„ секси “, каза той.