Новостите около Instagram, за които трябва да знаете
Освен, че редовно изменя външния си вид, сега Instagram планира да ни изненада и с редица други новости, една от които ще ни позволи да закупим тоалета от снимката на Aimee Song или пък Gigi Hadid без дори да ни се налага да излизаме от приложението.

https://www.instagram.com/p/BwZQ4IaHS4X/

Instagram, собственост на Facebook Inc., е една от най-успешните и популярните социални медии, която ежедневно ни доставя нужната доза вдъхновение. Независимо дали се интересуваме от мода, пътешествия, книги, звезди, интериорен дизайн, готвене, танци или пък сладки снимки на животни – Instagram е насреща, за да ни информира, вдъхнови и развълнува чрез безбройните интересни снимки от целия свят, събрани на едно място.

Ден след ден, тази социална платформа не спира да се променя и развива в старанието си да предостави максималното на своите потребители. Тя предлага все повече функции, които да я превърнат в най-любимото ни и най-мултифункционално приложение в телефона.

Когато става дума за облеклата, които искаме да притежаваме от секундата, в която ги видим носени от любимите ни звезди и инфлуенсъри, Instagram умело ни поднася различни функции, които да ни улеснят в намирането и закупуването на продуктите от снимките. Обаче, изглежда, че неща като „swipe-up“ в сторитата са едва началото.

https://www.instagram.com/p/BwSQiC5hztO/

Сега Instagram обяви и най-новата “Checkout” функция, която ще бъде достъпна за подбрани влиятелни потребители от различни индустрии, които ще могат да добавят продукти към публикациите си. С други думи, когато „Checkout“ стартира официално, ще можем да натиснем върху снимката на Gigi Hadid, например, и да закупим тоалета й без дори да напускаме приложението. Вълнуващо, нали?

https://www.instagram.com/p/BwNpPh7HDVN/

Тази нова функция ще работи с лимитиран брой от 55 потребители, сред които Aimee Song, Blair Eadie, Camila Coelho, Chriselle Lim, Chiara Ferragni, Jen Atkin, Katie Sturinoи Negin Mirsalehi, и едва 20 марки, сред които Adidas, Burberry, Dior, Michael Kors, Outdoor Voices, Anastasia Beverly Hills, ColourPop, Kylie Cosmetics и KKW.

https://www.instagram.com/p/BvM7UYyg69w/

За сега това е само тест, но от Instagram са оптимистични, вярвайки, че потребителите имат нужда от тази нова форма на шопинг. С времето се очаква броят и разнообразието сред потребителите и брандовете да се увеличи.

Тази новост едва ли ще ни спести пари, но за сметка на това ще ни спестява време и усилия в пазаруването.

https://www.instagram.com/p/BvNFuEolvf6/

Друга промяна, която се обмисля относно тази социална медия, е скриването на броя харесвания от постовете. Целта на тази новост е да върне вниманието обратно върху самото съдържание, което вмомента е концентрирано върху броя харесвания, и да редуцира негативните ефекти на социалните медии върху обществото.

Преди всичко тази идея ще бъде тествана, като за целта ще бъдат премахнати всички лайкове от снимки и видеа в приложението на подбрани потребители в Канада. В случай, че бъде одобрена, тази новост ще направи информацията относно харесванията достъпна единствено за съответния Instagram потребител.

Въпреки, че като за начало, Instagram единствено ще тества всички свои идеи, ние все пак сме развълнувани да разберем как изглежда бъдещето на любимата социална медия.

Снимки: Instagram, Unsplash

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации