Този септември в Япония пристига първата по рода си лимитирана Coca-Cola Apple, създадена да улови вкуса на есента и умело да се впише в атмосферата на идните зимни празници
Любимият ни сезон си отива, но красотата на есента постепенно ни поглъща, умело отклонявайки вниманието ни от тъжния край на лятото. В Япония този преход между сезоните е изключително красив, а през 2019 той става и още по-вълнуващ благодарение на новото предложение на Coca-Cola.
https://www.instagram.com/p/B2E5_ShlDOd/
Тази година хората в Япония ще посрещнат есента с вълнуваща, но лимитирана версия на Coca-Cola с аромат на ябълки. Продуктът е специално създаден за феновете на популярната напитка и изпъква с тематичен „есенен вкус“ и „богат аромат на ябълка“. Междувременно, интересният дизайн с дъх на есен, допълнително допринася за атрактивността на новата напитка.
https://www.instagram.com/p/B2BM1WspxC_/
Coca-Cola Apple ще бъде налична в цялата страна от 16 септември с препоръчителна цена от 140 йени (около 2.31 лв.). Лимитираната напитка ще се продава както през есента, така и през зимата, когато тематичните й цветове перфектно ще се впишат с коледните и новогодишни празници.
Имайки предвид огромния успех на Coca-Cola Peach през лятото на 2018 и 2019, очакваме този нов вкус да се сбъска със също толкова голяма популярност, а междувременно, ние ще сме в очакване да научим, какво ще бъде следващото вълнуващо предложение на Coca-Cola Japan.
Снимки: Instagram