Първата в света Coca-Cola с вкус на ябълка дебютира в Япония
Този септември в Япония пристига първата по рода си лимитирана Coca-Cola Apple, създадена да улови вкуса на есента и умело да се впише в атмосферата на идните зимни празници

Любимият ни сезон си отива, но красотата на есента постепенно ни поглъща, умело отклонявайки вниманието ни от тъжния край на лятото. В Япония този преход между сезоните е изключително красив, а през 2019 той става и още по-вълнуващ благодарение на новото предложение на Coca-Cola.

https://www.instagram.com/p/B2E5_ShlDOd/

Тази година хората в Япония ще посрещнат есента с вълнуваща, но лимитирана версия на Coca-Cola с аромат на ябълки. Продуктът е специално създаден за феновете на популярната напитка и изпъква с тематичен „есенен вкус“ и „богат аромат на ябълка“. Междувременно, интересният дизайн с дъх на есен, допълнително допринася за атрактивността на новата напитка.

https://www.instagram.com/p/B2BM1WspxC_/

Coca-Cola Apple ще бъде налична в цялата страна от 16 септември с препоръчителна цена от 140 йени (около 2.31 лв.). Лимитираната напитка ще се продава както през есента, така и през зимата, когато тематичните й цветове перфектно ще се впишат с коледните и новогодишни празници.

Имайки предвид огромния успех на Coca-Cola Peach през лятото на 2018 и 2019, очакваме този нов вкус да се сбъска със също толкова голяма популярност, а междувременно, ние ще сме в очакване да научим, какво ще бъде следващото вълнуващо предложение на Coca-Cola Japan.

Снимки: Instagram

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации