Наближава шопинг събитието на годината – BLACK FRIDAY: Fashion Days ще предложи специални селекции на топ брандове
Кампанията ще стартира още в четвъртък вечерта на 23-ти ноември първо на мобилното приложение

Black Friday, най-очакваното шопинг събитие за годината стартира във Fashion Days вечерта на 23-ти ноември и ще продължи през целия уикенд. Кампанията ще започне първо на мобилното приложение на Fashion Days, след това на сайта, и ще предложи разнообразие от облекло, обувки, аксесоари и продукти за дома.

„Тази година Black Friday ще бъде най-голямото шопинг събитие, което Fashion Days е организирал до момента. Подготвили сме достатъчно наличности и голямо разнообразие от стокови групи – такова, че да задоволи потребителите ни, търсейки желаните продукти в мобилното ни приложение или на сайта www.fashiondays.bg“ каза Робърт Берза, изпълнителен директор на Fashion Days, на специална пресконференция по повод кампанията в Букурещ на 9 ноември.

Реализираните поръчки по време на миналогодишния Black Friday във Fashion Days България са били на стойност 995 000 евро, като са закупени над 36 000 продукта. Това е с 60% повече, спрямо кампанията през 2015. Очакванията на компанията за предстоящия Black Friday е стойността на поръчките в България да се увеличи почти двойно спрямо 2016 г. – с 90%.

„За Fashion Days вечерта на Black Friday е ключов момент, когато поръчките надвишават стандартните нива както от мобилното приложение, така и от сайта. Забелязваме тренд към повишаване на използването на мобилното приложение – към момента 41% от поръчките в България в магазина се правят през него, в Румъния са 51% а в Унгария – 38%. Отчитайки тази тенденция, решихме стартът на Black Friday за мобилното приложение да бъде дори по-рано“, казва още Робърт Берза.

Кампанията ще започне няколко часа преди полунощ в четвъртък. Потребителите, които са инсталирали и са се регистрирали в приложението, ще получат нотификация на телефоните си за старта на кампанията. А малко по-късно, тези които са се абонирали за онлайн бюлетина на Fashion Days ще получат известие за старта на кампанията и на сайта.

Освен удобството при онлайн пазаруването, а именно да се пазарува спокойно и в най-удобния момент и място за клиента, без суматохата по магазините, този Black Friday то ще е още по-лесно и удобно на Fashion Days. Онлайн магазинът наскоро въведе достъп до още повече персонализирани решения, които ще осигурят отличното преживяване на клиентите: гъвкави възможности за доставка чрез куриер или до над 500 офиса на куриерски фирми, безплатно връщане, безплатна доставка за покупки над 65 лв. както и проверка на пратката при получаване. От компанията съветват своите клиенти предварително да добавят желаните покупки в списъка с „Любими продукти“, за да бъдат максимално бързи в избора си, когато стартира кампанията.

 

Продукти и начални цени:

  • Дамски чанти от 24,90 лв.
  • Дамски обувки от 41,90 лв.
  • Мъжки обувки от 58,90 лв.
  • Детско облекло от 24,90 лв.
  • Рокли от 24,90 лв.

 

За Fashion Days

Fashion Days е онлайн модна дестинация, предлагаща впечатляващо разнообразие от дрехи, обувки и аксесоари за жени, мъже и деца. В портфолиото на компанията се включват международни марки като  Guess, Le Coq Sportif, Desigual, Zee Lane, Diesel, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Napapijri, Sport Max, Max&Co, Ted Baker и много други. Fashion Days e водеща шопинг дестинация благодарение на широката си гама от продукти и услуги с добавена стойност като безплатната доставка за поръчки над 65 лв., 30 дни срок за отказ от договора и безплатно връщане.  Също така клиентите могат лесно и безопасно да заплащат закупеното през EasyPay или PayU.


Основана през 2009 г. от швейцарски предприемачи, компанията се развива бързо и в момента оперира в Румъния, България и Унгария. От 2015 г., Fashion Days е част от eMAG Group.

 

www.fashiondays.bg

Мобилно приложение за iOS и Android https://apps.fashiondays.bg/   

 

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации