Balenciaga не е просто бранд, а Вселена
Демна Гвасалия промени изцяло играта в представянето на нови модни колекции

Winter 21 идва с филмче. След като една от предишните колекции бе презентирана чрез видео игра, едва ли за някого е изненада, че е избрал нещо нестандартно за новата.

Най-“скандалното” е обаче, че колекцията не присъства във видеото. Точно така – Feel Good Video е един дълъг ASMR клип, изпълнен с красота от целия свят. Разбиващи се в брега вълни, препускащи в прерията коне, Aurora Borealis, медузи и летящи глухарчета, детски поглеси и усмивки, милувки и прегръдки, любов, заря… Има цяла една Вселена.

На фона на екстравагантния и често hardcore стил на Демна Гвасалия, нежността на новото видео е стряскаща, но и освежаваща.

А пък слогънът Feel Good е това, което е мото и на цялата колекция. Тя пък е заснета на едни от най-емблематичните кътчета в туристическия дневник на всеки модерен wonder lust ентусиаст.

Дворецът Хофбугр, египетските пирамиди, Триумфалната арка, Тадж Махал, Таймс Скуер, Свети Василий Блажени в Москва и още, и още, и още…

Колекция Winter 21 е всичко онова, за което всички ние мечтаем – пътешествия, свобода и да се чувстваме добре.

Дрехите са удобни, функционални, често андрогинни, представени от разнообразни по външност модели, половете отново се разминават, а всеки от моделите става и за следобед вкъщи пред телевизора, и за чаша вино в Италия.

Какво мислите?

А за историята на Cristóbal Balenciaga, брандът назад във времето и какво мисли българският дизайнер Николай Божилов за великия артист, можете да се насладите на епизода на Discovering Fashion с Пепа Попова, посветен на него:

Снимки: Balenciaga

Мода

Свързани Публикации