Балет и сила в розово от Puma & Selena Gomez
Втората кампания на Селена Гомез като лице на Puma е вдъхновена от балета. Колекцията En Pointe вече е факт, а рекламните кадри са снимани в Ню Йорк.

,,Смелостта на Селена е отразена в колекцията … Никога скучна. Никога еднаква. Винаги на място.” споделят от спортния гигант Puma. Това е втората кампания на певицата като посланник на марката. Този път колекцията се фокусира върху спортните обувки Phenom Satin EP Training Shoe и Phenom Satin Low EP Training Shoe, като моделите са предлагани в два цвята: черно и розово.

Представителите на Puma са се срещнали с танцьорите от балетната школа в Ню Йорк, за да обсъдят ,,концепцията на движението и от какво се нуждае един танцъор, за да бъде в най-добра форма докато репетира с часове”. Дълги линии, динамичност, пластичност и силни движения, всичко това вдъхновено от красотата на балета и олицетворено в колекцията.

Сатинирани модели, леки спортни суитчери, клинове и други са част от новата колекция. В магазините и в сайта на компанията новите артикули са налични на цена  от $35 до $130.

Рекламата е нежна и насочена към младото поколение или с други думи милениалите.

 

Absolutely dreamy . @Selenagomez in the Phenom Satin En Pointe.

A post shared by PUMA (@puma) on

The #Muse – ready to run the show. #DoYou : @ari_fararooy

A post shared by PUMA (@puma) on

Вчера Селена публикува в социалните мрежи и видео за новата реклама.

https://www.youtube.com/watch?v=bfnm0FklXe0

Снимки:Courtesy of Puma

Мода

Свързани Публикации