Втората кампания на Селена Гомез като лице на Puma е вдъхновена от балета. Колекцията En Pointe вече е факт, а рекламните кадри са снимани в Ню Йорк.
,,Смелостта на Селена е отразена в колекцията … Никога скучна. Никога еднаква. Винаги на място.” споделят от спортния гигант Puma. Това е втората кампания на певицата като посланник на марката. Този път колекцията се фокусира върху спортните обувки Phenom Satin EP Training Shoe и Phenom Satin Low EP Training Shoe, като моделите са предлагани в два цвята: черно и розово.
Представителите на Puma са се срещнали с танцьорите от балетната школа в Ню Йорк, за да обсъдят ,,концепцията на движението и от какво се нуждае един танцъор, за да бъде в най-добра форма докато репетира с часове”. Дълги линии, динамичност, пластичност и силни движения, всичко това вдъхновено от красотата на балета и олицетворено в колекцията.
Сатинирани модели, леки спортни суитчери, клинове и други са част от новата колекция. В магазините и в сайта на компанията новите артикули са налични на цена от $35 до $130.
Рекламата е нежна и насочена към младото поколение или с други думи милениалите.
Вчера Селена публикува в социалните мрежи и видео за новата реклама.
https://www.youtube.com/watch?v=bfnm0FklXe0
Снимки:Courtesy of Puma