Biosalon – красота, родена от природата
Красотата на косата, здравата кожа и тяло и, разбира се, здравият дух – това е основната цел на BioSalon
С цел винаги да дава най-доброто на своите верни клиенти Christian of Roma Group ни приканва да се потопим в един различен свят -по-чист, по-естествен, по-красив! В който природата е извор на вечната красота!
Новият проект на фирмата, притежаваща най-мащабната мрежа от търговски представители и дистрибутори за фризьорски и козметични салони в България, се нарича BioSalon! Първите 15 биосалона в страната вече са факт. В резултат на задълбочен научен подход към създаването на нови и интересни проекти, Christian of Roma предлага нова формула за салоните за красота. Тази концепция е внимателно проучена и внедрена, за да може на практика максимално да се възползваме от положителната енергия на природата.
Мисията на биосалоните е да се създаде една концентрация на благополучието, което се основава на концепциите за релаксация, радост и хармония в интериора, създавайки нов тип красота: красотата, родена от природата! Професионалните умения, уникалните съвременни технологии, методики и оборудване не само създават приятно впечатление, но и вътрешен комфорт за тези, които искат максимума за собственото си здраве и красота!
Биосалонът за красота и здраве е салон за красота от ново поколение! Красотата на косата, здравата кожа и тяло и, разбира се, здравият дух – това е основната цел на BioSalon. Удоволствието на клиентите на салона е гарантирано от релаксиращата среда, природните, естествени биоматериали, препарати и продукти от най-високо качество, най-новите съвременни технологии в работата и индивидуален подход към всеки.
Здраве и красота по естествен начин – Основната разлика на Биосалона е използване на уникални програми и методи за възстановяване на структурата на косата и скалпа с помощта на професионални, екологично чисти козметични продукти, които се основават на естественото, а не на химически компоненти.
В страната вече са факт и първите стилисти, които избраха да направят своя биокът в салона си със серията InSight на Rolland! Защото посланието на Christian of Roma с този проект е стилистите не да си сменят изцяло политиката на салона, не да си променят цялата продуктова гама, а да си направят едно биокътче. Освен всичко, с което работят, да си имат едно кътче, в което всичко да е вдъхновено от природата. И ако той – фризьорът, вече е узрял, има съответната философия, може да превърне целия салон в Биосалон.
В момента специалистите от Christian of Roma полагат усилия да променят нагласата на българските стилисти, да култивират съзнанието им, предават от trafficnews.bg. Все още у хората се чувства недоверие към това кои продукти са био и кои не. В тази посока е необходима много информация и много работа. Защото биопродуктите са продуктите на бъдещето. Tехнологично всички компании започват да се развиват в тази посока. Най-важното в тази концепция е да бъдем здрави – и не само клиентите и техните коси, но и тези, които се грижат за тях – фризьорите. 90% от фризьорите забравят, че те работят с тези продукти и ако всеки ден миеш коси, нанасяш бои – всичко това влиза през кожата или дихателните пътища.
източник: trafficnews.bg