Завод Agressia посрещна законодателите на модата в Китай

Българският производител, лидер в мъжкото облекло, бе избран за посещение и професионални преговори.

Агресия отвори вратите си за висшия мениджърски екип на китайския холдинг Orient International (Holding) Co., Ltd. (OIH). Българският производител, лидер в мъжкото облекло, бе избран за посещение и професионални преговори. Поводът за гостуването на холдинга в България е българо-китайския Бизнес форум „Иновации в текстилната промишленост“ и се провежда за първи път в страната ни, по инициатива на Българо-Китайската Камара за Индустриално Развитие, кабинета на Икономическия и Търговски Консул на Китайското посолство в България и Китайския Културен Център в София. Форумът ще акцентира върху технологичния напредък и иновациите в текстилната промишленост в двете държави. Той е в страната ни по покана на кабинета на Икономическия и Търговски Консул на Китайското посолство в България.


Завод Агресия успя да впечатли собствениците на „Шанхайската модна седмица“ с високото качество на производството си, качеството на материалите, организацията на трудовия процес и топлото гостоприемство. Висшият мениджърски съвет бе посрещнат по стар български обичай под звуците на гайда. Посещението на зовода продължи близо три часа и включваше обиколка на всички цехове и проследяване на целия работен процес.
OIH е държавен холдинг от 367 фирми, лидери в различни бизнес сектори. Освен финансовите инвестиции, които са основна част на структурата, китайският холдинг е лидер в индустрии като здравна, технологии, индустриални недвижими имоти, текстил, карго и други. В световен мащаб OIH се класира на 2-ро място в автомобилния интериор, на 3-то – в модни чанти и куфари, на 4-то – за вълнени пуловери. Холдингът притежава много престижни и световно известни марки като “Threegun”, “Lily”, “Prolivon”, “Yi Jia” и “Milky Way”, с около 4000 магазина в цялата страна. OIH е притежател на правата върху интелектуалната собственост на Bamboo Lyocell и PSA за високотехнологични влакна. Холдингът е разработил редица платформи за обслужване на модната индустрия. “Шанхайската модна седмица” на OIH е една от 5-те най-големи модни седмици в света и има най-голямо влияние върху тази индустрия в Азия.

 

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации