С поглед към миналото и ентусиазъм за бъдещето, супер моделът ще пресъздаде уникалната реклама на Pepsi от 1992 специално за Super Bowl 2018!
26 години по-късно, Синди ще участва отново в рекламата на Pepsi, но този път в компанията на сина си – Пресли. На 4 февруари, когато ще се проведе Super Bowl, ще бъде показана и новата ,,стара” реклама. От компанията споделиха кадри от заснемането. Обикновено за реклама по време на събитието, гледано от милиони зрителите се изискват 5 милиона долара за излъчването на клип, дълъг 30 секунди. Тази година, за трети път, Джъстин Тимбърлейк ще бъде изпълнителя на полувремето.
Рекламата на Синди и Pepsi е чиста класика в поп-културата. Тя самата разказва за колегите от Associated Press: ,,Беше такъв момент в кариерата ми, че когато се разхождах по улицата, хората крещяха “Pepsi”. Много пъти, моделът е била почерпена с напитката в бар.
Късите панталонки и белият потник от 92 са заменени с дънкова риза в предстоящата реклама, която също е снимана на бензиностанция.
Снимки: Courtesy of Pepsi/Elle