Добре дошли в света на лукса с Golden Ideas

Хилядите неподозирани измерения на златото се разкриват пред вас с помощта на Golden Ideas

Екипът на Golden Ideas създава специални лимитирани продукти, които са чистата дефиниця за лукс. Златото е основният материал, използван в изработката, а вниманието към фините детайли и качеството са от най-високо ниво.

В луксозното порфолио на бранда можете да откриете истинска българска роза, запазена завинаги в златна прегръдка. Лимитираните дамски и мъжки парфюми със златни частици са с френски аромати и представени в най-луксозните 7-звездни хотели на планетата. Топ клубове по света поръчват пурите си директно от Golden Ideas, като се доверяват безрезервно на бранда за всеки златен детайл.

Навлизането на модния пазар е следващата смела крачка на Golden Ideas, в лицето на Billionaire Collection – отново лимитираната, серия мъжки мокасини с изключителна ръчна изработка и невероятни детайли от червено кадифе и злато. 

Наближаващите празници пък са повода и за нови луксозни попълнения в каталога, които няма да ви издадем сега.

Golden Ideas е марка призната от България чак до екзотичен Дубай. За фотосесиите си бранда си партнира с имена като LamborghiniBugattiRolls-RoyceApple както и световни модни брандове. Сред клиентите се срещат VIP личности от цял свят, топ модели, представители на шоубизнеса и всеки почитател на лукса и нестандартното.

За тези от вас, които не са се запознали с работата на бранда, новооткритият шоурум на Golden Ideas в луксозния хотел Маринела е мястото, където можете да се докоснете на живо до всеки един продукт от порфолиото. А за останалата част от света, луксът е на един клик разстояние на goldenideas.bg.

Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.